راه‌اندازی پلیس اطفال در تمامی کلانتری‌ها

    کد خبر :824030
راه‌اندازی پلیس اطفال در تمامی کلانتری‌ها

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به ارتباط الکترونیکی بین کلانتری‌های تهران بزرگ با دادسرها؛ از راه‌اندازی پلیس اطفال در تمامی کلانتری‌ها خبر داد.

سردار حسین رحیمی گفت: در حال حاضر در تمام کلانتری‌ها، پلیس اطفال در دایره اجتماعی کلانتری‌ها فعال شده است و معمولا در این دایره با افراد برخورد قضایی نمی‌شود و کار مشاوره و مددکاری انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی و دستگاه قضا در حوزه الکترونیک و بهره‌گیری از سامانه‌های مختلف اافزود: خوشبختانه بین تمام کلانتری‌ها و دادسرا‌ها ارتباط الکترونیکی برقرار شده است که باعث سرعت، دقت و سلامت کار خواهد شد.

وی ادامه داد: با ارائه این خدمت، دیگر لازم نیست مردم در زمانی که شکایت دارند، به مراکز پلیس یا کلانتری‌ها مراجعه کنند و با این ارتباط الکترونیکی، پلیس نیز بلافاصله گزارش‌ها را به مرکز قضایی ارسال می‌کند. همچنین با این اقدام مردم دیگر لازم نیست، برای دریافت کد ثنا به دفاتر الکترونیک مراجعه کنند و همه این اقدامات در کلانتری‌ها انجام می‌شود.

به گزارش صدا و سیما، فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با ایجاد این زیر ساخت‌ها قضات با ارتباط تصویری با کلانتری‌ها متهم را بازجویی می‌کنند و پس از اعلام رای قاضی متهم برای گذارندن دوره محکومیت تحویل زندان می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید