راهنمای خرید کیسه فریز

    کد خبر :935714

کیسه‌ فریزر یکی از نیازهای ضروری خانواده‌ها است. اما نکته مهمی که باید مدنظر قرار گیرد، این است که چه نوعی از این وسیله را تهیه و استفاده کنیم. این وسیله در انواع مختلفی تولید می‌شود که هر یک قابلیت‌ها و مزایای خاص خود را دارد. هر فرد با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌تواند یکی از انواع آن را تهیه کند و در منزل مورد استفاده قرار دهد.

در گذشته فقط نوعی از بسته‌بندی کیسه فریز وجود داشت که در مدل مشمایی عرضه می‌شد و بیرون آوردن آن از بسته، کار مشکلی بود، اما امروزه بسته‌بندی‌های متنوعی برای این منظور در نظر گرفته شده که باعث سهولت استفاده از آن شده است. در این مقاله قصد داریم این مسئله را دقیق‌تر مورد بررسی قرار دهیم.

بسته‌بندی مناسب برای کیسه فریز کدام است؟

پاسخ به این سوال کار آسانی نیست. زیرا افراد سلیقه‌های مختلفی دارند و به شیوه‌های متفاوتی از این وسیله استفاده می‌کنند. البته به نظر می‌رسد که بسته بندی به صورت کیسه فریز جعبه ای شرایط آسان‌تر و بهتری را برای استفاده عموم مردم نسبت به دیگر انواع بسته‌بندی‌ها فراهم کرده است. این نوع بسته‌بندی که در طراحی آن از بسته‌بندی دستمال کاغذی الهام گرفته شده است، به شیوه‌ای است که شما با باز کردن درب آن در بار اول، می‌توانید در دفعات بعد به راحتی یک عدد از آن را بیرون بکشید، بدون اینکه دیگر کیسه‌های فریز موجود در آن بیرون بیاید.

این مسئله باعث شده است کیسه فریز جعبه ای محبوبیت بسیاری در میان خانواده‌ها به دست آورد و تولیدکنندگان این نوع بسته‌بندی در سال‌های اخیر فروش چشمگیری را تجربه کرده‌اند. البته این نکته را هم مدنظر داشته باشید که برخی از کارخانه‌های تولید مواد پلاستیکی، این بسته‌بندی را به شیوه مناسبی تولید نمی‌کنند و شما باز هم با مشکل مربوط به بیرون کشیدن صحیح کیسه از بسته آن، مواجه خواهید بود. بنابراین در هنگام خرید مراقب این نکته باشید.

نوع دیگر بسته‌بندی محبوب خانواده‌ها

در بخش قبلی از محبوبیت بسته بندی این وسیله به صورت جعبه‌ای گفتیم. اما یکی دیگر از آسان‌ترین راه‌های استفاده از این وسیله، بسته‌بندی به صورت رولی است. درباره بسته‌بندی کیسه فریز رولی نیز باید گفت که نوع بسته‌بندی دستمال توالت الهام‌بخش کارخانجات تولید کیسه پلاستیکی در این زمینه بوده است. این نوع  حتی نسبت به بسته‌بندی جعبه‌ای نیز بهتر است و شرایط آسان‌تری را برای استفاده مردم فراهم می‌کند.

استفاده از آن البته در شرایط عادی آسان است و می‌توان با برداشتن بسته و کشیدن یک کیسه و کندن آن، این وسیله را به راحتی استفاده کرد و مابقی بسته را در جای خود قرار داد. اما مسئله مهم در این زمینه نیز این است که در بسته‌بندی کیسه فریز رولی، باید خط‌چین مشخصی در انتهای کیسه فریز از سوی کارخانه تعبیه شده باشد که این خط‌چین به راحتی قابل جدا شدن باشد. برخی کارخانه‌ها در زمان تولید و بسته‌بندی، به این نکته توجهی ندارند و در نتیجه شما در هنگام استفاده از این وسیله، برای جدا کردن آن از بسته‌بندی، به احتمال زیاد دچار مشکل خواهید شد. پس در هنگام خرید بسته‌بندی رولی،‌ به این نکته توجه داشته باشید.

آیا نوع بسته‌بندی دیگری برای مشماع فریز وجود دارد؟

برخی افراد تمایل دارند کیسه پلاستیکی مورد استفاده خود را به صورت کیلویی و فله‌ای تهیه کنند. دلیل این امر این است که در این روش تعداد کیسه پلاستیکی بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد. به این نوع کیسه پلاستیکی اصطلاحا کیسه فریزر فله ای گفته می‌شود که البته از نظر بهداشتی و همچنین مسائل مربوط به کیفیت، ممکن است خیلی مطلوب نباشد. اما هنوز هم محبوبیت بسیاری در بین مشتریان دارد و افراد زیادی آن را به صورت فله‌ای تهیه می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین علل محبوبیت این نوع مشما این است که شما به راحتی می‌توانید کیفیت آن را بررسی کنید و در صورتی که در این زمینه خبره و باتجربه باشید، می‌توانید یک مشمای باکیفیت برای منزل خود تهیه کنید. اما نکته مهمی که باید در زمان خرید کیسه فریز فله ای مورد توجه قرار دهید، مسئله بهداشتی بودن آن است. باید در هنگام خرید به شرایط نگهداری از این وسیله دقت کنید و مراقب باشید که در شرایط بهداشتی و مناسبی نگهداری شده باشد و اگر در زمینه کیفیت کیسه‌های پلاستیکی به صورت بسته‌بندی شده تردید دارید و ترجیح می‌دهید آن را به صورت فله‌ای تهیه کنید، بهتر است این کار را در فروشگاه‌های معتبری که به رعایت مسائل سلامت و بهداشت اهمیت می‌دهند، انجام دهید.

کلام آخر

برخی افراد گمان می‌کنند تهیه کیسه فریز مسئله‌ای نیست که نیاز به تجربه بالا داشته باشد. اما در این مورد مسائل مهم بسیاری وجود دارد که اگر رعایت نشود، می‌تواند شما را از خریدی که انجام داده‌اید، پشیمان کند. در صورتی که در این زمینه نیاز به راهنمایی‌های دقیق‌تر و بیشتری دارید، می‌توانید به شرکت رول پلیمر مراجعه کنید. این شرکت در زمینه تولید انواع محصولات پلی اتیلن فعالیت دارد و اقدامات خود را در این زمینه به گونه‌ای پیش می‌برد نیاز‌های بازار به طور کامل برطرف شود و در عین حال به چرخه اقتصادی و روند صادرات محصولات پلاستیکی کشور تا حد امکان کمک شود. از سوی دیگر این شرکت در زمینه تلاش برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی به خوبی عمل کرده و افراد زیادی را در کارخانه‌های خود به کار گرفته است. تلاش مسئولین شرکت رول پلیمر این است که بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات پلاستیکی از جمله کیسه فریز را در اختیار مشتریان و مصرف‌کنندگان قرار دهد.

این شرکت دارای چندین دهه تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات پلی اتیلن است و این کار را با بهره‌گیری از بهترین مواد پتروشیمی و همچنین مدرن‌ترین و به روز ترین دستگاه‌ها انجام می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شرکت ما این است که همکاری بسیار مطلوب و مناسبی با بازارهای داخلی و خارجی و افراد فعال در زمینه کسب و کار و تجارت داریم. اما نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که ما به منظور پیشگیری از سوءاستفاده افراد، زمینه را برای ارتباط مستقیم با کارخانه فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید محصولات ما را بدون واسطه و با هزینه مناسب تهیه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید