دو گوشی نوکیا گواهی اندروید سازمانی دریافت کردند

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۱۴
    کد خبر :788055

HMD Global برای نوکیا ۵٫۴ و نوکیا ۸٫۳ گواهی اندروید سازمانی دریافت کرده است که آن‌ها را به گزینه‌ی مناسبی برای کسب‌و‌کارها تبدیل می‌کند.

HMD Global توانسته است برای دو گوشی نوکیا گواهی اندروید سازمانی دریافت کند: نوکیا ۵٫۴ که با اندروید ۱۰ کار می‌کند و نوکیا ۸٫۳ مدل 5G که با اندروید ۱۱ راهی بازار شده است.

اندروید ۱۱ به‌تازگی برای گوشی نوکیا ۸٫۳ مدل 5G عرضه شده است. این گوشی با قیمت ۵۹۹ دلار در آمریکا به ‌فروش می‌رسد و از تراشه اسنپ‌دراگون 765G استفاده می‌کند. نوکیا ۸٫۳ مدل 5G از صفحه‌‌نمایش ۶٫۸۱ اینچی با وضوح +Full HD بهره می‌برد که دوربین سلفی به‌صورت حفره‌ای روی آن قرار گرفته است. ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روی نوکیا ۸٫۳ مشاهده می‌کنید که از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. چهار دوربین پشت برای این محصول نوکیا در نظر گرفته شده است که شامل یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی، حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو می‌شود.

به گزارش زومیت، نوکیا ۵٫۴ که از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند، به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۲ مجهز شده است و ۴ گیگابایت رم دارد. این گوشی از صفحه‌نمایش ۶٫۳۹ اینچی با وضوح +HD بهره می‌برد و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. در نوکیا ۵٫۴ از چهار دوربین پشت استفاده شده است که شامل یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی، حسگر ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق می‌شود. این گوشی با قیمت ۲۴۹ دلار راهی بازار شده است.

گوشی‌هایی که گواهی اندروید سازمانی را دریافت می‌کنند، ایمن‌تر هستند و امکانات بیشتری برای توسعه اپلیکیشن‌های شخصی‌سازی‌شده پیش روی شرکت‌ها قرار می‌دهند. در واقع راحت‌تر می‌توان اپلیکیشن‌های سازمانی مدیریت کسب‌وکار را برای این گوشی‌ها توسعه داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید