دو شیفته شدن مراکز واکسیناسیون در استان تهران از فردا چهارشنبه

    کد خبر :842905
دو شیفته شدن مراکز واکسیناسیون در استان تهران از فردا چهارشنبه

استاندار تهران از دو شیفته شدن مراکز واکسیناسیون در استان تهران از روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر بیماران سرپایی ۹ درصد و بیماران بستری ۸/۶ درصد در استان تهران کاهش داشته اما متاسفانه هنوز آمار فوتی ها بالا است.

وی افزود: در حال حاضر میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان ۶۴ درصد است این در حالی است که تراکم جمعیت در استان تهران بسیار بالا می باشد.

استاندار تهران عنوان کرد: ناوگان حمل و نقل شهری، دفاتر پیشخوان، بانک ها و پاساژها کماکان کمترین میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی را دارند و بازرسی که در حوزه صیانت سلامت شهروندان صورت گرفته قطعا در این خصوص برخوردهای اداری و قضایی صورت خواهد گرفت.

محسنی بندپی سپس گفت: تا عصرروز یکشنبه، ۳۶ درصد مردم استان با عدد پنج میلیون ۱۱۶ هزار و ۷۱۹ نفر در استان تهران واکسینه شده اند که در مقایسه با آمار کشوری این آمار قابل قبول است.

وی ادامه داد: اگر بازگشایی مدارس را به تعویق انداختیم به این خاطر است که دانش آموزان باید هر دو‌ دز واکسن را دریافت کنند تا بعدها با مشکل مواجه نباشیم.

استاندار تهران تاکید کرد: مراکز ۱۳۵ گانه واکسیناسیون در سطح استان از روز چهارشنبه به صورت دو شیفت فعالیت می کنند و نیروهای بسیج، هلال احمر و نیروهای مدیریت بحران شهرداری تهران به کمک کادر درمان می آیند.

به گزارش ایلنا، محسنی بندپی خاطرنشان کرد: کمیته پیشگیری از سرقت نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرد تا محموله های واکسن در استان را از مقصد تا مبدا اسکورت کنند و در خصوص سرقت واکسن یکی دو مورد وجود داشت که البته عوامل آن شناسایی و با آنها برخورد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید