دو ایتالیایی گزینه‌های اصلی سرمربیگری فنرباغچه

  • ورزشی
  • جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱
    کد خبر :707036

این باشگاه ترکیه ای که در فصل جاری نتوانسته انتظارات را برآورده کند و وضعیت ناامید کننده ای در لیگ کشورش دارد، مذاکرات مفصلی را با مارک ویلموتس انجام داد تا وی را به عنوان مسئول فنی خود معرفی کند. اما، این مذاکرات به دلیل اختلاف مالی مربی بلژیکی با فدراسیون ایران، در گام آخر متوقف شد و عملا به نتیجه ای نرسید. به نظر می رسد اگر این مانع وجود نداشت، اکنون ویلموتس روی نیمکت فنرباغچه نشسته بود.

در این راستا، روزنامه های ترکیه ای اعلام کردند که دو مربی ایتالیایی در حال مذاکره با سران فنرباغچه هستند تا در صورت نهایی شدن، یک نفر به عنوان سرمربی جدید معرفی شود.

یک گزینه، اوسه بیو دی فرانچسکو است. مذاکرات با وی به مراحل نهایی رسیده و حتی درباره بازیکنان جدیدی که وی مورد نظر دارد تا باشگاه را از بحران خارج کند، در حال صحبت و مشورت هستند. شنیده می شود خاویر پاستوره، ماکسیم گونالونز و استیون نزونزی، مهره ای مورد نظر مربی ایتالیایی هستند.

به گزارش فارس، در دیگر سو، سایت فوتومچ اعلام کرده که سران فنرباغچه با مارکو جیانپائولو هم در حال رایزنی هستند. وی سابقه هدایت میلان را در کارنامه دارد. البته، جزئیاتی از مذاکره با وی منتشر نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید