اعلام دولت هند مبنی بر عدم ممنوعیت فعالیت شناور‌های ایرانی

    کد خبر :860832
اعلام دولت هند مبنی بر عدم ممنوعیت فعالیت شناور‌های ایرانی

مشاوره‌های دریافتی شرکت هند برای اعلام محدودیت برای شناور‌هایی با مبدا ایران، پاکستان و افغانستان به شکل یک طرفه‌ای صادر شده است.

چندی پیش بود که شرکت بنادر و منطقه ویژه اقتصادی آدانی به عنوان بزرگترین اپراتور بندری در هند، اعلام کرد که پایانه‌های این شرکت دیگر صادرات و واردات محموله‌های کانتینری از ایران، پاکستان و افغانستان را از ۱۵ نوامبر انجام نخواهد داد.
اکنون کمیسیون گمرک هند در نامه‌ای با اشاره به این موضوع اعلام کرده است که مشاوره‌های دریافتی این شرکت برای اعلام محدودیت برای شناور‌هایی با مبدا ایران، پاکستان و افغانستان به شکل یک طرفه‌ای صادر شده است.

همچنین در این نامه آمده است که این تصمیم و مشاوره‌های گرفته شده تاثیر نامطلوبی بر تجارت کشور گذاشته و برخلاف سیاست دولت هند است و اینچنین تصمیماتی فقط می‌تواند توسط مقامات ذیصلاحی همچون وزارت بازرگانی و دولت هند گرفته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در بخش پایانی این نامه نیز تاکید شده است که این نامه نگاری با تایید کمیسیون گمرک صورت گرفته و بدین وسیله درخواست می‌شود که موضوع مجددا بررسی شده تا سیاستی اتخاذ شود که تجارت را مطابق با سیاست دولت هند تسهیل کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید