دورخیز بیت‌کوین و اتریوم برای جهش بی‌سابقه؟

    کد خبر :955734
دورخیز بیت‌کوین و اتریوم برای جهش بی‌سابقه؟

بررسی بازار ارزهای دیجیتال حاکی از افت چشمگیر بیت‌کوین و اتریوم در روز جمعه است که به گفته کاشناسان می‌توانند دورخیزی برای جهش به پله‌های بالاتر باشد.

بیت کوین در روز جمعه تقریبا بدون تغییر بود، زیرا بازارهای ارزهای دیجیتال پس از تعطیلات شکرگزاری ایالات متحده تثبیت شدند؛ به دنبال بالاترین رقم ۱۶۶۴۱.۳۲ دلار در روز پنجشنبه در اوایل روز جمعه به پایین ترین حد روزانه ۱۶۳۸۸.۴۰ دلار سقوط کرد و امروز روند رشد را از سر گرفت و ۱۶ هزار و ۵۸۸ دلار و ۳۰ سنت قیمت خورده‌است که کماکان از رقم روز پنجشنبه پایین‌تر است.

کاهش روز جمعه موجب شد تا بیت کوین به نقطه پشتیبانی اخیر ۱۶۲۰۰ دلار نزدیک شود.

نگاهی به نمودار حاکی از آن است که شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه نتوانست از سقف ۴۱.۰۰ خارج شود؛ این شاخص در حال حاضر روی ۴۰.۰۴ است و نه گاوها و نه خرس ها احساسات بازار را در دست ندارند. با این حال، اگر گاوها بتوانند از نقطه مقاومت ۴۱.۰۰ خارج شوند، احتمالا می‌توانیم شاهد حرکت بیت‌کوین به سمت ۱۷۰۰۰ دلار باشیم.

اتریوم نیز در روز جمعه بار دیگر به زیر ۱۲۰۰ دلار رسید، زیرا دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان نیز در روز جمعه تثبیت شد؛ اتریوم در اوایل روز به پایین ترین سطح ۱۱۷۴.۸۲ دلار سقوط کرد که کمتر از ۲۴ ساعت پس از رسیدن به بالاترین قیمت ۱۲۰۳.۹۸ دلار بود و اتریوم به رشد خود ادامه داد و هزار و ۲۲۰ دلار و ۹۱ سنت قیمت خورد.

در نتیجه این افت، اتریوم به زیر سطح حمایت ۱۱۸۰ دلار سقوط کرد.

علاوه بر این، میانگین متحرک ۱۰ روزه در حال حاضر روندی جانبی دارد، که به نظر می رسد سیگنال مثبتی برای کاهش فشار نزولی اخیر باشد.

اگر این خط روند شروع به تغییر کند، می‌توانیم شاهد بازگشت گاوهای بیشتر اتریوم به بازار، با پیش‌بینی روند صعودی باشیم.

خبر آنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید