دست پخت جدید منهارت، بی ام و 330i تنومند

  • خودرو
  • دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۴۰
    کد خبر :891679

شرکت منهارت این روزها فعالیت بسیاری داشته و محصولات مختلفی برای معرفی ارائه می‌دهد. دست پخت جدید این کمپانی چیزی نیست جز بی ام و 330i که به دنبال رونمایی مدل‌های M2 کامپتیشن، X5 M و M8، معرفی شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ تیونر آلمانی تصمیم گرفته کیت ارتقا خود را برای بی ام و 330i تدارک بیند و چهره تهاجمی و جذابی شامل آن کند. این مدل دارای قطعاتی از M پرفورمنس بوده و در رنگ مشکی با خطوط طلایی ارائه می‌شود. این تیونینگ جدید دارای رینگ‌های 20 اینچی و خروجی اگزوز از جنس فیبرکربن است تا جذابیت ظاهری آن دوچندان شود.

یکی از ظواهر کلاسیک دهه 80 که در این خودرو می‌توان مشاهده کرد، کالیپرترمزهای طلایی در پشت رینگ‌های جذاب مشکی است. به لطف فنرهای H&R می‌توان کاهش ارتفاعی داد و چهره تهاجمی به اتومبیل بی ام و 330i منهارت بخشید.

 

علاوه بر تغییرات جذاب ظاهری باید به تیونینگ فنی هم اشاره کنیم. پیشرانه بی ام و 330i در مدل استاندارد از نوع 4 سیلندر توربو بوده و قدرت 258 اسب بخاری تولید می‌کند. مشتریان می‌توانند خودرو را در مدل دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک خریداری کنند. مدل دیفرانسیل عقب 0 تا 100 آن کمتر از 5.9 ثانیه است اما مدل چهار چرخ محرک سه دهم ثانیه شتاب سریع‌تری دارد. البته سقف سرعت در هر دو نسخه 250 کیلومتر برساعتی بوده و این یعنی سرعت کافی برای ایجاد هیجان را دارد. البته پروژه منهارت برپایه M3 کامپتیشن توسعه یافته و با ارتقا فنی به قدرت 600 اسب بخاری دست یافته است. طبق اعلام منهارت، G80 در کمتر از 10 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر برساعتی رسیده و یک موشک زمین به زمین محسوب می‌شود.

منهارت بیشتر به تیونینگ محصولات بی ام و می‌پردازد و انتظار داریم بزودی مدل‌های بیشتری رونمایی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید