دریافت کارت شرکت در آزمون جذب تصدی منصب قضاء قوه قضائیه سال ۱۴۰۰

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۲۳:۱۲
    کد خبر :892082


معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای از آغاز فرایند دریافت کارت شرکت در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایسنا متن این اطلاعیه بشرح زیر است:

«بدینوسیله به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ می‌رساند، کارت‌ شرکت در آزمون مذکور بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت به پایگاه اطلاع رسانی مذکور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت‌ نامی یا شناسنامه‌ای (شماره پرونده، نام، نام‌ خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و … ) خود نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون به شرح ذیل می باشد:

نماینده این سازمان در روز پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. متقاضیانی که بر اساس توضیحات بند «ب» درگاه اطلاع رسانی مذکور ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می گردند، می بایست در زمان اعلام شده با توجه به شهر محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱، به آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون هر شهر در جدول شماره ۲ مراجعه کنند.

چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

آزمون مذکور در صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ در ۲۰ مرکز استان برگزار می‌شود.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید