دردسر گرم‌گرفتن زن جوان با مرد مسافربرنما

  • حوادث
  • دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۲۳
    کد خبر :622532

مردی که پس از سوارکردن زنی جوان در خودرویش او را با آبمیوه مسموم بی‌هوش و اقدام به سرقت اموالش کرده بود، دستگیر شد.

 

روز بیستم شهریورماه امسال زنی جوان به کلانتری 118 ستارخان مراجعه و اعلام کرد که از سوی راننده مسافربر یک دستگاه خودروی سواری به شیوه بیهوشی مورد سرقت واقع شده است که در همین راستا رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

 

این زن با حضور در کلانتری به ماموران گفت:‌ در خیابان نواب به عنوان مسافر سوار بر یک خودروی سواری که راننده آن مردی حدودا 30 ساله بود، شدم و پس از طی مسافتی باب گفت و گو میانمان آغاز شد. پس از کمی صحبت، راننده خودرو با این بهانه که تشنه است جلوی یک آبمیوه فروشی توقف و پس از خرید آبمیوه یکی از آنها را به من تعارف کرد و دیگری را خودش نوشید. پس از مدت کوتاهی از نوشیدن آبمیوه احساس سنگینی در سرم کردم و دیگر چیزی متوجه نشدم.

 

شاکی ادامه داد:‌زمانی که به هوش آمدم، متوجه شدم در کنار کوچه ای فرعی افتاده و النگوهایم در دستم نیست، کیفی دستی ام که حاوی گوشواره، گوشی تلفن همراه و وجوه نقدی و تعدادی نیم سکه طلای بهار آزادی بود هم به سرقت رفته بود که پس از آن به پلیس مراجعه و شکایتم را ثبت کردم.

 

با کسب این اطلاعات و انجام تحقیقات میدانی ازسوی ماموران کلانتری، پلاک انتظامی خودروی مسافربر شناسایی شد و از این طریق مالک خودرو شناسایی شد که با اخذ مجوز قضایی ماموران به محل سکونت این فرد رفته و او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچین محل دستگیری این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن اموال مالباخته شامل سکه، گوشی تلفن همراه، کیف دستی و … کشف و ضبط شد.

 

با انتقال متهم به کلانتری چهره این فرد از سوی شاکی مورد شناسایی قرار گرفت و متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به سرقت از این زن از طریق ریختن داروی بیهوشی در آبمیوه‌اش اعتراف کرد.

 

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد:‌ برای متهم پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و این فرد با دستور مقام قضایی و با هدف کشف سایر جرائم مشابه و تحقیقات تکمیلی در اختیار کاراگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید