دردسر خواندن اعداد برای نماینده مجلس

    کد خبر :621523

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به لایحه حذف صفر از پول ملی گفت: واقعا عددها کار ما را سخت کرده، من خودم که در کمیسیون برنامه و بودجه هستم، خواندن اعداد برایمان خیلی سخت شده است.

 

به گزارش بازتاب به نقل از خبرآنلاین، غلامرضا تاجگردون درباره حذف صفر از پول ملی اظهار داشت: «روند نرخ تورم کاهنده است، اما ثبات ندارد. ما اگر اطمینان داشته باشیم که برای دوره چند ساله ثبات داریم، اجرای حذف صفر از پول ملی اشکالی ندارد، چون واقعا عددها کار ما را سخت کرده است. »

 

وی افزود: «من خودم که در کمیسیون برنامه و بودجه هستم، خواندن اعداد برایمان خیلی سخت شده است.»

 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به این پرسش که هزینه و فایده حذف ۴ صفر از پول ملی چیست؟ عنوان کرد: «فایده دارد، اما به نظرم هزینه‌ای ندارد. هزینه این طرح در حذف چاپ پول است، اما فواید آن از نظر روانی خیلی بیشتر است.»

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. مریم گفت:

    متاسفانه شماها تا مسئولیت میگیرید و از هیچی به همه چی میرسید اونقدر با مبالغ درشت سرو کار دارید که برای خواندنش به دردسر میافتید. اولا احتمالا بی سوادی شما، شما را به دردسر میاندازد چون بیشتر از میلیون را نمیدانید چطور تلفظ کنید. قبل از اینکه به این سمت هم برسید مشکل داشتید؟ حالا فرض بفرمایید مردم برای گفتن و خواندن مبالغی که ۴ صفر از ان کم شود چکار کنند؟ مثلا ۱۳۲۰ تومان الان را چگونه بیان کنند؟ شما همین مبلغ را با حذف ۴ صفر تلفظ بفرمایید ببینین این سخت تر است یا آن؟

  2. بازنشسته آموزش وپرورش گفت:

    روزی انوشیروان ظالم بابوذرجمهرازکنارخرابه ای ردمیشدنددوتاجغددربالای دیوارخرابه مباحثه میکردند،انوشیروان ازبوذرجمهرپرسید؟ آنهاباهم چه بحثی میکنند؟بوذرجمهرگفت:یکی ازآنان پدرداماداست،دخترآن یکی رابه پسرش خواستگاری میکند،صاحب دخترمیگوید:شیربهای دختر من ده هزارخرابه است،تونمیتوانی چنین شیربهایی رابپردازی،بوذرجمهربه انوشیروان میگوید:پدرداماد شمارا نشان میدهد،به پدرعروس میگوید:
    گر نماینده این است در این روزگار من بتو ویرانه دهم صد هزار!!!
    نمایندگان عزیزدست مریزاد، واقعا”دراین چهارسال به موکلین خود خدمت کردید.امیدوارم دراسفندماه امسال باتبلیغات وسیع کرسی خودرا ازدست ندهید. باتشکرفراوان

دیدگاهتان را بنویسید