درخشش کریپتولند در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

    کد خبر :787043

امسال و در سیزدهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران بیش از2هزار و 400 اثر در ۵۸ گروه  ثبت نام کردند که از یکم آذر ماه 1399 رقابت بین وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های ثبت شده با آغاز مرحله اول داوری آغاز ‌شد. در این مرحله از بین ۲۰۳۵ اثر تایید شده و شرکت کرده در سیزدهمین جشنواره وب وموبایل ایران، ۱۸۸۱ اثر در ۶۶ گروه توسط ۲۵۱۲ داور و با ثبت ۱۱۹ هزار و۴۵۱ رأی مورد ارزیابی قرار گرفت.

مراسم اختتامیه این جشنواره در روز جمعه یکم اسفندماه از ساعت ۲۱ تا ۲۳ به دلیل بیماری کرونا به صورت زنده و رایگان از طریق پلتفرم اینستاگرام برگزار شد.

آثار ارسالی به این جشنواره در 5 گروه شاخه محتوای خبر، سازمانی و اطلاع رسانی، کسب و کار، بازی و سرگرمی و گروه مورد بررسی و داوری قرار گرفتند.در اختتامیه این جشنواره برخی از شرکت ها بسیار خوش درخشیدند. شرکت کریپتولند از جمله شرکت هایی بود که توانست مهم ترین  تندیس این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

تندیس بهترین سایت کسب وکار سال ۹۹یکی ازمهم ترین جوایز این جشنواره بود که در شب اختتامیه به صرافی کریپتولند اهدا شد. همچنین تندیس مردمی بهترین شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی سیزدهمین جشنواره وب و موبایل نیز به آکادمی کریپتولند تعلق گرفت.

شرکت یکتا اکسیر سبز با نام تجاری کریپتولند از سال ۱۳۹۶ به مدت چهار سال است که در زمینه بلاکچین و رمزارزها فعالیت دارد و بیش از200 هزار کاربر فارسی زبان در سرتا سر دنیا از مشتریان این صرافی هستند. کریپتولند اولین و معتبرترین صرافی رمزارزی کشور است که خدمات معاملاتی بیش از 300 رمزارز از جمله بیت کوین، تتر، اتر، لایت کوین، ریپل و غیره را عرضه می‌کند. این صرافی همچنین به صورت دو زبانه طراحی شده و از زبان‌های فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

از جالب‌ترین امکانات کریپتولند می‌توان به نرخ لحظه‌ای رمزارزها بر پایه ریال و دلار و همچنین اوردرگذاری‌های پیشرفته limit و stop/limit اشاره کرد. صرافی کریپتولند، پایین‌ترین قیمت را در فروش رمزارز و بالاترین قیمت را در خرید رمزارز، به مشتریان خود عرضه می‌کند.

این صرافی  گواهینامه‌های ISO 9001، ISO 14001، ISO 45001، ISO/IEC 20000-1، ISO/IEC 27001، ISO 10002، ISO 10004 و Integrated Management System (IMS) یا نظام مدیریت یکپارچه را در اختیار دارد.

مدیرعامل این شرکت، مهندس سینا استوی از فعالان و محققین مطرح حوزه کریپتوکارنسی و تکنولوژی بلاکچین در ایران و جهان است.

برخی از برگزیدگان دیگر سیزدهمین جشنواره وب و موبایل عبارتند از:

. بخش بانک و بیمه و شرکت‌های بورسی : برنده داوری بانک سامان و برنده مردمی همراه بانک ایران زمین

. بخش سلامت و بهداشت و زیبایی ، ورزش و تندرستی و تناسب اندام : ورزش سه و آنتن

.بخش بهترین وبسایت یا اپلیکیشن از نظر دسترسی برای افراد توان‌یاب : سایت دیوار

. بخش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس : برنده مردمی، انتشارات سوره مهر و برنده داوری وبسایت، موزه انقلاب اسلامی ودفاع مقدس

شرکت دانش بنیان داده پردازپویای شریف، حامی تجاری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید