همه چیز درباره انواع استخر پیش ساخته اینتکس

    کد خبر :906965

شرکت اینتکس بزرگترین تولید کننده استخر پیش ساخته intex با بدنه برزنتی و پایه فلزی در جهان است که با تولید استخر های آماده بزرگ با ارتفاع زیاد آب با قیمت های مناسب تحولی عظیم در این صنعت ایجاد کرده است . با تولید استخر پیش ساخته هزینه های ساخت استخر بتنی و نیز صرف زمان زیاد برای آماده کردن استخر از بین میرود . از مدل های مختلف استخر پیش ساخته میتوانید برای آب درمانی افراد بیمار و مسن بهره ببرید و برای مراکز آب درمانی بسیار به صرفه و کاربردی است .

مزیت خرید استخر پیش ساخته

با خرید استخر پیش ساخته در سریع ترین زمان ممکن که کمتر از ۱ ساعت میباشد شما میتوانید استخر را نصب و راه اندازی کنید و از یک استخر شنای بزرگ با عمق زیاد بهره ببرید . قیمت مناسب استخر های پیش ساخته این امکان را به شما میدهد که با کمترین هزینه صاحب یک استخر بزرگ شوید . با خرید استخر اینتکس دیگر نیاز به کندن زمین نیست و از طرفی مکانی را که استخر در آنجا نصب میشود در صورت نیاز قابل استفاده است و میتوانید با جمع کردن استخر از جای آن بهره ببرید .

از دیگر خصوصیات استخر پیش ساخته میتوان به نصب سریع ، حجم کم ، قیمت مناسب ، طراحی زیبا ، دوام بالا ،‌ داشتن لوازم جانبی اصلی و فابریکی ، استفاده برای تمامی افراد خانواده میتوان اشاره کرد .

امروزه برای ساخت استخر بتنی و داشتن استخر شنا باید متحمل هزینه های زیادی شد و از طرفی مکان مشخصی را برای ساخت استخر باید در نظر گرفت . به غیر از هزینه ساخت استخر زمان زیادی را برای ساخت باید در نظر داشت . هزینه هایی مانند تصفیه خانه برای تمیز نگه داشتن آب استخر و شستشوی همیشگی بدنه و کف استخر که با انواع اسید شستشو و جارو های مخصوص انجام میشود .

انواع استخر پیش ساخته مستطیل پایه فلزی اینتکس

♦ استخر پیش ساخته ۱۰ متری با عمق زیاد

♦ استخر پیش ساخته ۷ متری با ارتفاع بالا

♦ استخر پیش ساخته ۵.۵ متری با ارتفاع زیاد

♦ استخر پیش ساخته ۴ متری با عمق بالا

♦ اسخر پیش ساخته ۳ متری

♦ استخر پیش ساخته ۲.۶۰ سانتیمتری

 

دیگر مدل های استخر آماده مدل ایزی ست هست که با شکل دایره ای تولید شده و با بدنه برزنتی و لبه بادی ساخته شده اند . استخر پیش ساخته ایزی ست در اندازه های بزرگ و کوچک با ارتفاع عای زیاد و کم تولید میشوند که افراد نسبت به مکان های خود استخر مورد نیاز را خریداری کنند .

♦ استخر ایزی ست قطر ۴۵۷ با ارتفاع ۱۲۲ سانتیمتر

♦ استخر آماده ایزی ست با قطر ۴۵۷ با ارتفاع ۱۰۷ سانتیمتر

♦ استخر پیش ساخته قطر ۳۹۶ با ارتفاع ۸۴ سانتیمتر

♦ استخر آماده قطر ۳۶۶ با ارتفاع ۷۶ سانتیمتر

♦ استخر پیش ساخته قطر ۳۰۵ با ارتفاع ۷۶ سانتیمتر

♦ استخر آماده قطر ۲۴۴ با ارتفاع ۷۶ سانتیمتر

♦ استخر قطر ۱۸۵ با ارتفاع ۶۱ سانتیمتر

تمامی مدل های استخر پیش ساخته اینتکس با کیفیت بالا و اورجینال از طریق نمایندگی اینتکس سایت شاپ اینتکس خرید و فروش میشوند . خریداران گرامی میتوانند از طریق سایت شاپ اینتکس انواع مدل های استخر پیش ساخته اینتکس را مشاهده و خرید نمایند و یا با تلفن های

۰۲۱-۴۴۳۸۱۱۵۹ و ۴۴۳۸۱۱۴۹- ۰۲۱ و ۰۹۱۲۸۳۸۳۸۵۰ تماس حاصل فرمایید .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید