دخالت در کار اهالی سینما یک امر طبیعی شده است

    کد خبر :184565

پیمان جعفری گفت: باید به دنبال سر منشأهایی باشیم که باعث شده غیر سینمایی ها در کارهای سینما دخالت کنند.

پیمان جعفری تهیه کننده سینما با تحلیل و بررسی دخالت دیگر سازمان، ارگان ها و اشخاص در سینما گفت: باعث و بانی این دخالت ها خود اهالی سینما هستند و ظاهرا در حال تبدیل شدن به امری طبیعی است.

وی افزود: باید بدانیم هر کسی در این مملکت زندگی می کند روحیه بسیجی دارد و جزو همان افرادی هستند که با احساس خطر جلوی هر دشمن و تزویری می ایستند و این را زمان جنگ تحمیلی و هم اکنون در دیگر جبهه ها نشان دادند. اهالی سینما از این قاعده مستثنی نیستند. پس اگر مشکلی باشد نیاز به دخالت نیست و خودشان حل می کنند.

این تهیه کننده اضافه کرد: متاسفانه این دخالت ها برای مدیران سینمایی خوب نیست، چون رسما دیگران با این کار به سینمایی ها می گویند شما ناتوانید و دلیلش رفتن راه اشتباه از سمت خود مدیران و متولیان سینما است.

وی اذعان داشت: مگر ما سینمایی ها در کار دیگر ارگان ها و سازمان ها دخالت می کنیم؟ اگر آن ها در سایر حوزه ها مسیر صحیحی را انتخاب کرده اند و می دانند بر چه اساس و در چه راهی قدم بردارند، اما این دلیل نمی شود اگر اشتباهی در سینما رخ داد دیگران در کار آن دخالت کنند. چون خود سینما مدیر، متولی، قانون و… دارد و معضل را حل خواهند کرد.

این تهیه کننده تصریح کرد: الان یک عده احساس خطر می کنند و به خود اجازه می دهند در سینما ورود کرده و سعی دارند مشکلات سینما را حل کنند. این اصلا درست نیست و هرگونه دخالتی را نفی می کنم.

جعفری در پایان خاطر نشان کرد: با این اوصاف، باید به دنبال منشا چنین اتفاقاتی باشیم که باعث شده برخی افراد و ارگان ها نسبت به مسائل سینما احساس خطر کرده و ورود پیدا کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید