اعلام اسامی داوران شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۳۶
    کد خبر :767644

داورانی که آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را سوت می‌زنند، معرفی شدند.

اتحادیه فوتبال اروپا اسامی داوران بازی‌های چهارشنبه شب لیگ قهرمانان در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ این رقابت‌ها را اعلام کرد.

بر این اساس مصاف حساس تیم‌های فوتبال رئال مادرید و مونشن‌گلادباخ در اسپانیا را که برای صعود هر یک از دو تیم سرنوشت‌ساز است، بیورن کوئیپرس از هلند سوت می‌زند. در دیگر بازی گروه B که اینتر میزبان شاختار دونتسک است، اسلاوکو وینچیچ از اسلوونی قضاوت خواهد کرد.

در گروه D قضاوت مصاف خانگی آژاکس و آتالانتا که نتیجه آن تعیین می‌کند کدام یک از دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند به کارلوس دل‌سرو گرانده اسپانیایی سپرده شده است. در بازی دیگر این گروه که لیورپول میهمان میتیلند است، فرانسوا لتسیه از فرانسه داوری خواهد کرد.

ساندرو شارر سوئیسی برای داوری بازی بایرن مونیخ و لوکومتیو مسکو در شهر مونیخ انتخاب شده است و داور معروف انگلیسی، آنتونی تیلور نیز قضاوت بازی دیگر این گروه میان تیم‌های سالزبورگ و اتلتیکومادرید در اتریش را برعهده گرفته است.

قضاوت دو بازی گروه C که در آن منچسترسیتی و پورتو صعودشان قطعی شده است هم به داورانی از ترکیه و آلمان سپرده شده است. هلیل اووت ترکیه‌ای بازی سیتی و مارسی را سوت می‌زند و فلیکس بریش هم داور بازی المپیاکوس و پورتو در یونان خواهد بود.

به گزارش تسنیم، در میان بازی‌های چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا تنها بازی آژاکس – آتالانتا و میتیلند – لیورپول به صورت همزمان و از ساعت 21:25 برگزار می‌شود و سایر بازی‌ها از ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید