خودکشی دختر ۱۵ ساله در بهزیستی

  • حوادث
  • شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۲۴
    کد خبر :765301

مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی درباره خودکشی یک دختر نوجوان در مرکز نگهداری دختران آسیب‌دیده در این استان توضیحاتی را ارائه کرد.

«حمیدرضا پوریوسف» مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی درباره جزییات خودکشی یک دختر ۱۵ ساله گفت: متاسفانه این خبر صحت دارد و یکی از دختران ما در مرکز ساماندهی دختران در معرض آسیب روز پنجشنبه اقدام به خودکشی می‌کند.

وی ادامه داد: یک دختر ۱۵ ساله که پدر او در زندان بوده و مادرش اعتیاد داشته است با حکم قضایی حدود ۶ ماه پیش به مرکز نگهداری دختران در معرض آسیب بهزیستی منتقل می‌شود که این دختر به افسردگی دچار شده بود.

او تصریح کرد: پنج شنبه شب این دختر نوجوان اقدام به خودکشی کرده و با وجود این که عوامل اورژانس به محل آمدند، نتوانستند کاری برای او انجام دهند.

پوریوسف تصریح کرد: علت این حادثه در دست بررسی است، اما همانطور که گفتم این دختر خانم دچار افسردگی شده بود و تحت درمان افسردگی بود.

وی درباره خانواده این دختر گفت: پدر این دختر در زندان است و مادرش پس از درمان اعتیاد به دلیل نداشتن مکان مشخصی برای استقرار، امکان نگهداری از دخترش را نداشت.

به گزارش عصر ایرن، مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که آیا از مسئولان بهزیستی فردی درخصوص این ماجرا بازداشت شده است، گفت: خیر، کسی در بازداشت نیست و معاون دادستان نیز دستور بررسی داده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید