خودرو کانسپت چری Gene رونمایی شد

    کد خبر :941648
چری Gene

چری خودروی انقلابی چری Gene را رونمایی کرد که مجهز به موتور الکتریکی و همچنین پنل‌های خورشیدی روی سقف است. در طراحی این خودرو از مفهوم حلقه چری استفاده شده که از چراغ های جلو و عقب عبور کرده و به نظر می رسد در داخل بدنه نزدیک درها پنهان شد.

بازتاب-‌‌این خودروی پنج متری حدود دو متر عرض و 1.75 متر ارتفاع دارد. چرخ‌های 23 اینچی با تعداد زیادی پره، فاصله چشمگیر از زمین، فاصله بین دو محور بلند و بدنه استیشن واگنی با صندوق عقب کشویی از ویژگی‌های ظاهری چری Gene است. همانطور که توسط توسعه دهندگان برنامه ریزی شده بود، دو کوادروکوپتر و همچنین یک اسکیت بورد الکتریکی در پشت قرار دارند.

این خودرو از سیستم رانندگی بدون سرنشین و همچنین سیستم‌های کمک راننده متعدد پشتیبانی می‌کند. راننده دو حالت اصلی خواهد داشت، در حالت رانندگی (واقعی)، فرمان نزدیک به راننده است و صندلی موقعیت رانندگی راحت را برای راننده فراهم می‌کند. هنگام ورود به حالت دوم، فرمان از راننده دور می‌شود تا وارد حالت رانندگی خودکار گردد و همزمان عینک واقعیت مجازی (VR) که در زیر فرمان پنهان شده قابل استفاده خواهد بود و صندلی به طور خودکار در حالت خوابیده قرار می‌گیرد.

دسترسی به کابین از طریق درهای لولایی بدون قاب قابل انجام است، ستون مرکزی وجود ندارد، در داخل چهار صندلی جداگانه با پشتی نازک تعبیه شد. هیچ کنترل آشنایی وجود نداشته و یک صفحه نمایش 27 اینچی بزرگ در جلو قرار گرفت. اطلاعات بیشتری از سوی چری اعلام نشده و باید منتظر جزئیات بیشتر بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید