خواستگار قلابی تحت تعقیب پلیس

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۲۰
    کد خبر :959062
خواستگار قلابی تحت تعقیب پلیس

سارق سابقه‌دار پس از آزادی از زندان با ترفند ازدواج و سرمایه‌گذاری به سراغ دختران و زنان جوان رفت و از آنها سرقت کرد.

چند روز قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس از خواستگار قلابی‌اش شکایت کرد: مدتی قبل با یک سایت همسریابی آشنا شدم. از روی کنجکاوی به بررسی پرداختم و در همین سایت با مرد 41 ساله‌ای به نام هومن آشنا شدم که خودش را مهندس معرفی کرد و گفت که وضع مالی خیلی خوبی دارد. بعد از چندین بار تماس تلفنی، با هومن قرار ملاقات گذاشتم. سعی کردم نشان دهم که دختر ثروتمندی هستم و به همین دلیل هر چه طلا داشتم، به خودم آویختم و به محل قرار رفتم.

دختر جوان ادامه داد: وقتی سوار خودروی او شدم تا صحبت کنیم، پس از دقایقی رانندگی او داخل خیابانی خلوت پیچید و ناگهان چاقویی زیر گلویم گذاشت و با تهدید به قتل، طلاهایم را سرقت کرد و در همان حال حرکت در را باز کرد و مرا از خودرو به بیرون انداخت .

با شکایت دختر جوان، تحقیقات برای دستگیری خواستگار قلابی به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت آغاز شد. اما در ادامه بررسی‌ها، کارآگاهان پلیس با شکایت دیگری مواجه شدند. دومین مالباخته مدعی بود: در سایت همسریابی با هومن آشنا شدم و او خودش را مهندس و تاجر معرفی کرد. بعد هم صحبت از سرمایه‌گذاری در واردات و صادرات به میان آورد. من هم 300 میلیون تومان طلاهایم را در اختیارش قرار دادم اما بعد از اینکه طلاها را گرفت، دیگر خبری از او نشد .

پلیس در ادامه دریافت این دو دختر جوان، تنها قربانیان این پرونده نیستند و شکایت‌های دیگری نیز از این مرد جوان ثبت شده است.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان با کمک مالباخته‌ها به چهره‌نگاری از متهم پرداختند. زمانی که تصویر چهره‌نگاری متهم با تصاویر آلبوم متهمان اداره آگاهی تطبیق داده شد، هویت مهندس قلابی به دست آمد. بررسی‌ها نشان می‌داد متهم سابقه زورگیری و سرقت لوازم داخل خودرو در پرونده خود دارد و بارها به این اتهام روانه زندان شده و هر بار پس از آزادی، شگردش را برای سرقت تغییر داده است. تلاش برای بازداشت خواستگار قلابی از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید