خاشقجی در آخرین لحظه‌های زندگی: دارم خفه می‌شوم؛ این کیسه را از سرم بردارید؛ من از خفگی می‌ترسم

    کد خبر :414635

رئیس بخش تحقیقات روزنامه صباح «ترکیه» تأکید کرد که فایل‌های صوتی موجود در دست مقام‌های ترکیه با انعکاس آخرین لحظات زندگی روزنامه‌نگار مقتول سعودی نشان می‌دهد که وی با قرار دادن یک کیسه بر سرش به قتل رسیده است.

به گزارش بازتاب به نقل از الجزیره،‌ «نظیف کرمان» رئیس بخش تحقیقات روزنامه صباح ترکیه گفت که آخرین کلماتی که بر زبان «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار مقتول سعودی جاری شد، این بود: «دارم خفه می‌شوم،‌ این کیسه را از سرم بردارید، من از خفگی می‌ترسم». سپس آخرین نفس‌های زندگی را کشید. عملیات قتل خاشقجی بر اثر خفگی هفت دقیقه طول کشیده است.

وی تأکید کرد: «تیم سعودی مأمور قتل خاشقجی برای جلوگیری از جریان خون هنگام قطعه قطعه کردن جسد، کیسه‌هایی را در کف اتاق قرار داده بودند. این عملیات تقطیع جسد توسط سعود صلاح الطبیقی، کارشناس پزشک قانونی به مدت ۱۵ دقیقه ادامه یافته و سپس تکه‌های جسد داخل پنج کیسه بزرگ قرار داده شده و به داخل خودرویی متعلق به کنسولگری انتقال یافته است».

کرمان با پرداختن به نحوه از بین بردن جسد نوشت: «تیم ترور با برخی لوازم و ابزارها به ترکیه آمده بودند». وی گفت که روزنامه صباح بعدا تصاویر این ابزارها را منتشر خواهد کرد.

رئیس بخش تحقیقات روزنامه صباح تأکید کرد که این روزنامه در آینده جزئیات فایل‌های صوتی که لحظه‌های قتل خاشقجی توسط تیم سعودی در دوم اکتبر گذشته را نشان می‌دهد، ‌منتشر خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید