حمل محموله ۸۵۰ میلیاردی قاچاق در آب‌های بندر گناوه

    کد خبر :867721
حمل محموله ۸۵۰ میلیاردی قاچاق در آب‌های بندر گناوه

سرهنگ «یداله شرفی» در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش مرزبانان پایگاه دریابانی کنگان یک شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های بندر کنگان شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی دقیق از شناور توقیفی ۲۶ هزار عدد پتو، یک هزار عدد اسباب‌بازی، ۱۲۰۰ عدد روغن زیتون، ۲۳هزار عدد لوازم یدکی خودرو، بیش از یک میلیون عدد کاپوچینو، ۶۹ هزار عدد نوشابه انرژی‌زا، ۱۲ هزار عدد آناناس، یک هزار و ۷۰۰ عدد لوازم خانگی، یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم چای و هزاران قلم کالا که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۸۵۳ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال برآورد کردند.

به گزارش ایلنا، فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق یکی از موضوعاتی است که با جدیت در دستور کار این فرماندهی قرار داشته و با توجه به شعار سال که تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌هاست، وظیفه ما را دو چندان کرده و با اهتمام بیشتر به مبارزه با این پدیده شوم ادامه خواهیم داد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید