حسگر 200 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HP3 معرفی شد/ شکست مرزها

    کد خبر :919686
حسگر 200 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HP3 معرفی شد

سامسونگ یک سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی جدید به نام ISOCELL HP3 را معرفی کرده است که دارای پیکسل‌های کوچک رکوردشکن تنها 0.56 میکرون است که 12 درصد کوچک‌تر از نسل قبلی خواهد بود.

بازتاب- سامسونگ ISOCELL HP3 فوکوس خودکار سریع‌تر و HDR بهتری را به لطف الگوریتم پوشش تصویر جدید ارائه می‌کند. سنسور جدید 9 ماه پس از ISOCELL HP1 که از نظر فنی اولین سنسور 200 مگاپیکسلی برای گوشی‌های هوشمند بود، معرفی می‌شود، اگرچه هنوز گوشی هوشمندی با آن در بازار وجود ندارد. از آن زمان، سامسونگ توانسته است اندازه پیکسل را از 0.64 میکرومتر به 0.56 میکرومتر کاهش دهد و فرمت اپتیکال آن اکنون 1/1.4 اینچ است که حدود 20 درصد کوچک‌تر از مدل قبلی محسوب می‌شود.

فناوری ترکیب اطلاعات از چهار پیکسل مجاور به شما امکان می‌دهد عکس‌های 50 مگاپیکسلی با کیفیت بالا بگیرید. برای عکس‌های شبانه، از باینینگ 16:1 و عکس‌های 12.5 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود.

سامسونگ همچنین راه حل جدید فوکوس خودکار Super-QPD خود را به نمایش گذاشت. این سنسور همچنین می‌تواند ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه و فیلم‌برداری 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه با حداقل کاهش میدان دید فیلم‌برداری کند. ویژگی بهبود یافته Smart-ISO Pro اکنون اطلاعات سه حالت ISO پایین، متوسط ​​و بالا را برای بهبود کیفیت HDR ترکیب میکند. ISOCELL HP3 تصاویری با 4 تریلیون سایه رنگی تولید کرده که 64 برابر بیشتر از مدل قبلی HP1 بوده که از 68 میلیارد سایه پشتیبانی می‌کرد.

سامسونگ آماده ارائه نمونه‌هایی از ISOCELL HP3 به سازندگان گوشی‌های هوشمند است و انتظار دارد تولید انبوه گوشی‌های مربوطه در سال جاری آغاز شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید