حریفان پینگ‌پنگ‌بازان ایران در مسابقات گرنداسمش مشخص شدند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۱۵
    کد خبر :893292
حریفان پینگ‌پنگ‌بازان ایران در مسابقات گرنداسمش مشخص شدند

رقابت های معتبر wtt گرند اسمش که یکی از چهار رویداد مهم تنیس روی میز حرفه ای دنیا محسوب می شود و برترین های این رشته در آن حضور خواهند داشت، از فردا دوشنبه با حضور برادران عالمیان و امیر حسین هدایی در کشور سنگاپور آغاز می شود.

ملی پوشان پینگ پنگ ایران در بخش انفرادی کار خود را در جدول مقدماتی حذفی آغاز خواهند کرد. بر اساس قرعه کشی انجام شده امیر حسین هدایی با رنکینگ ۱۵۲ در اولین دیدار به مصاف «روبین دیواس» از بلژیک با رنکینگ جهانی ۱۲۵ خواهد رفت و در صورت پیروزی در مرحله بعد با «ساموئل واکر» از انگلیس دیدار می کند.

نیما عالمیان دیگر ورزشکار ایرانی حاضر در این مسابقات با رنکینگ ۱۳۰ جهان در اولین دیدار با «نیاگل استویانوف» ایتالیایی دارای رنکینگ ۹۸ جهان بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی در مرحله بعد به مصاف «مونتیرو» از کشور پرتغال می رود.

همچنین فردا نوشاد عالمیان با رنکینگ ۷۲ به مصاف «ژیانگ پنگ چینی» با رنک ۱۰۶ دنیا خواهد رفت و در صورت برد به مصاف برنده رقابت نمایندگان دانمارک و فرانسه می رود.

قهرمان رقابت های گرند اسمش ۱۰۰ هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهد کرد و بازیکنان در صورت بدست آوردن پیروزی در هر مرحله ، جوایز نقدی و امتیازاتی برای ارتقای رنکینگ خود دریافت خواهند کرد.

به گزارش مهر، رقابت های wtt گرند اسمش سنگاپور از ۱۶ لغایت ۲۹ اسفند ماه در شهر سنگاپور پایتخت کشور سنگاپور برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید