حراج و پروموشن بزرگ پوشاک فرس آغاز شد

    کد خبر :843663

فروشگاه جردن پوشاک فرس پس از یازده سال اقدام به برگزاری جشنواره حراج محصولات «اوت لت» با تخفیف ۷۰٪ در شعبه جردن نموده است. این حراج هیجان انگیز که با شعار «رویدادی تازه در فرس جردن» آغاز شده است شامل محصولات «اوت لت» مانند کت و شلوار، کت تک، پیراهن، تی شرت، کفش و… می باشد.

حراج و پروموشن بزرگ پوشاک فرس آغاز شد

 

همچنین پروموشن فصلی فرس نیز با امکان شارژ 50 درصدی اعتبار خرید در تمامی فروشگاه های فرس آغاز شده است که طی آن علاقمندان این برند می توانند به ازای خرید هریک از محصولات فرس؛ مبلغ 50 درصد اعتبار اضافه دریافت نمایند.

حراج و پروموشن بزرگ پوشاک فرس آغاز شد

پوشاک مردانه فرس به دلیل استفاده از پارچه هايي با الياف طبيعي و بهره گیری از به روز ترین تجهیزات صنعت پوشاک دنیا، همواره جزء برندهاي پر طرف دار و با كيفيت است كه يكي از فاكتورهاي اصلي محبوبیت آن، تنوع محصولات و دوخت بسیار عالي آن است.

این محصولات متناسب با استایل و آناتومی مردان ایرانی دوخته شده که باعث می شود تا در زمان استفاده از آنها احساس راحتي بيشتري در لباس داشته باشیم.

کارشناسان فروش این برند در تمامی فروشگاه های فرس دارای دانش و تجربه لازم در زمینه مد و پوشاک بوده و خریداران محترم را هم تراز استاندارد های جهانی، در تمامی مراحل خرید اعم از مشاوره، انتخاب و تحویل همراهی خواهند کرد.

در کنار این امتیازات مجموعه فرس شرایطی را فراهم کرده تا شهروندان مشکل پسند هم بتوانند با انتخاب پارچه های فاخر و معتبر؛ پوشاک مورد نظر خود را متناسب با طراحی و الگو های به روز اروپایی سفارش دهند.

علاقمندان می توانند جهت طلاع از كمپين ها و همچنين قيمت محصولات، به صفحه اينستاگرام فرس به آدرس firsitaly مراجعه نمايند.

فروشگاه جردن ۰۲۱۲۶۲۰۵۷۶۵
فروشگاه کامرانیه ۰۲۱۲۶۱۰۲۰۰۰
فروشگاه پالادیوم ۰۲۱۲۲۶۶۲۴۶۱
فروشگاه ایران مال 02147672426
وب سایت www.firsitaly.com
اینستاگرام firsitaly
تلگرام @firsitaly
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید