جیپ و نمایش چهار مدل شاسی بلند الکتریکی

  • خودرو
  • جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۵۱
    کد خبر :940819
شاسی بلند الکتریکی

جیپ اعلام کرده است که قصد دارد تا پایان سال 2025 چهار SUV تمام الکتریکی را در آمریکای شمالی و اروپا معرفی کند. “تهاجم محصول” شامل Jeep Recon، یک SUV الکتریکی کاملاً جدید خواهد بود.

بازتاب-‌‌این خودرو دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها برای علاقه‌مندان به آفرود است، از جمله سیستم مدیریت کشش Selec-Terrain جیپ، لاستیک‌های آفرود تهاجمی، محافظت از زیر بدنه، قلاب‌های یدک‌کش و فناوری اکسل قفل الکترونیکی. جیپ ادعا می‌کند که Recon توانایی عبور از مسیر روبیکون و بازگشت به شهر را با یک بار شارژ خواهد داشت. برند متعلق به Stellantis نیز در حال کار بر روی یک Wagoneer تمام الکتریکی است. این SUV پریمیومی با اسم رمز Wagoneer S دارای طراحی آیرودینامیک است که مسافت 640 کیلومتری را با یک بار شارژ هدف قرار می‌دهد. با 600 اسب بخار قدرت، جیپ پیش بینی کرده که بتواند در کمتر از 3.5 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت برسد.

جیپ و نمایش چهار مدل شاسی بلند الکتریکی

جیپ Recon و Wagoneer هر دو در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت و در سال آینده قبل از تولید در سال 2024 در آمریکای شمالی در دسترس قرار می‌گیرند. در این بین، جیپ اونجر قرار است پنمایشگاه خودروی پاریس 17 اکتبر رونمایی شود. این SUV جمع و جور و تمام الکتریکی برد 400 کیلومتری خواهد داشت و فاصله “چشمگیر” از زمین و همچنین شکستگی را به رخ می‌کشد. این خودرو از سال 2023 راهی بازار اروپا خواهد شد.

چهارمین وسیله نقلیه “ساخته شده بر اساس موفقیت رانگلر” نیز در ارائه یوتیوب جیپ به نمایش درآمد. این نشان گراند واگنیر و برد ترکیبی تخمینی بیش از 800 کیلومتری را نشان می‌داد که به گفته جیپ به راننده اجازه می‌دهد از نیویورک، نیویورک به تورنتو، کانادا تنها با یک بار شارژ اولیه سفر کند. مجری به راحتی نام خودرو را ذکر نکرد، بنابراین شاید جیپ هنوز تصمیم نگرفته است که آن را چه نامی بگذارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید