جعل ایمیل توسط فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس تائید شد/ عکس

  • ورزشی
  • شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۰۵
    کد خبر :763369

مارک ویلموتس بلژیکی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از شکایت از فدراسیون فوتبال به فیفا، خواستار دریافت مطالباتش شد.

او در کمیته انضباطی فیفا پیروز شد و سپس فدراسیون فوتبال درخواست گراندز رای را کرد تا به دادگاه عالی ورزش شکایت کند.

در همین باره دلایل مختلفی منتشر شده که به شرح زیر است.

۶،۷۵۰،۰۰۰ یورو از قرارداد ویلموتس باقی مانده است. این مقدار شامل موارد زیر می‌شود: ۲ پرداختی ۵۶۲،۵۰۰ از باقی مانده قرارداد سال اول. مبلغ ۲،۲۵۰،۰۰۰ از قرارداد سال دوم، مبلغ ۲،۲۵۰،۰۰۰ از قرارداد سال سوم و مبلغ ۱،۱۲۵،۰۰۰ از قرارداد سال چهارم.

۲) مبلغ ۱۰۰۰۰۰ یورویی که از سوی سرمربی (ویلموتس) به آن به عنوان تشویقی اشاره شده، نمی‌تواند در نظر گرفته شود، چون به صورت فرضی در نظر گرفته شده است.

۳) مبلغ ۶۱۲،۰۰۰ یورو از پیش پرداخت شده و از سوی سرمربی هم تایید شده است؛ بنابراین این مقدار باید از رقم اولیه کم شود. با این حساب مجموع بدهی ۶،۱۳۷،۵۰۰ می‌شود.

۴) به دلیل این که سرمربی نتوانسته است قرارداد جدید امضا کند و متحمل ضرر شده، ۵ درصد بهره به مقدار بدهی نهایی از روز ادعا که ۲۱ ژانویه ۲۰۲۰ باشد، افزوده می‌شود.

۵) نهایتا به دلیل جعل ایمیل از سوی فدراسیون فوتبال ایران، قاضی تصمیم گرفته تا موارد گفته شده را برای بررسی به کمیته انضباطی فیفا ارسال کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، البته این یک صفحه از رای است که مهم‌ترین بخش آن به جعل ایمیل مربوط می‌شود. فیفا در بند ۵ آورده است، نهایتا به دلیل جعل ایمیل از سوی فدراسیون فوتبال ایران، قاضی تصمیم گرفته است تا موارد گفته شده را برای بررسی به کمیته انضباطی فیفا ارسال کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید