جزئیات سقوط پنج تیر چراغ برق در اتوبان آزادگان/ از احتمال خرابکاری تا سرقت کابل‌های برقی

    کد خبر :888725

صبح امروز رانندگانی که در محور اتوبان آزادگان در حال تردد بودند، شاهد اتفاق عجیبی بودند که بر اساس آن 5 تیر چراغ برق با فاصله زمانی کوتاهی به سمت بزرگراه سقوط کردند؛ اتفاقی عجیب و خطرناک که البته خسارت جانی در پی نداشت.

«بازتاب»؛ مستند به حادثه ای که به آن اشاره شد، : صبح امروز، در شرق به غرب بزرگراه آزادگان قبل از پل سعیدی محدوده علی آباد قاجار، تعداد ۵ تیر چراغ برق بر روی سطح سواره سقوط می‌کند.

به گفته سرهنگ علی همه خانی- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران، این حادثه باعث انسداد کامل محور شد و   به همین علت برای مدتی نسبتاً طولانی بار سنگین ترافیک در این محور رقم خورد.

سرهنگ همه خانی در همین باره افزود: این تیرهای چراغ برق در سطح راه افتاده بودند که تیم‌های راهور بدلیل اهمیت موضوع و مسدود بودن معبر، این تیرهای چراغ برق را با کمک رانندگان عبوری به رفیوژ میانی منتقل کردند. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

همشهری آنلاین در همین باره نوشت:  براساس آنچه در شبکه های اجتماعی گفته می شود پیچ های پایه های تیر روشنایی توسط سارقان باز شده و باعث سقوط در بزرگراه شده است، اما این ادعا هنوز از طرف مسئولان مربوطه تایید نشده است.

یک مقام مطلع در همین باره به «بازتاب»، گفت: با هدف نامعلومی پیچ و مهره تعدادی از تیرهای روشنایی اتوبان آزادگان تهران باز شده است که موجب سقوط پایه ها در مسیر اتوبان شد و در این بین یک کامیون که در تصاویر منتشر شده نیز مشاهده می شود پس از درخواست مأموران راهور اقدام به کنار کشیدن پایه از مسیر تردد خودروها می کند.

این مقام مطلع ضمن اشاره به اینکه مشکل در حال حاضر مرتفع شده و شرایط به حالت عادی بازگشته است، همچنین افزود: مسئولان مربوطه در حال بررسی جزئیات این حادثه هستند و در این رابطه هم فرضیه خرابکاری و هم فرضیه اقدام سارقین برای سرقت کابل ها مطرح است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید