جذاب ترین برندهای کفش مردانه برای خرید

    کد خبر :942137

حتماً خیلی از اوقات هنگام خرید کفش، این سؤال برایتان پیش آمده است که از چه برندهایی کفش بخریم؟ برای جواب دادن به این پرسش باید نیاز و انتظارات خود را از یک کفش مشخص کنید و با استانداردهای کفش خوب آشنا باشید. مورد اول بستگی به خودتان دارد؛ اما برای مورد دوم خوب است که نگاهی به مارک های خوب کفش مردانه بیندازیم تا با ویژگی های یک کفش خوب آشنا شوید.

بهترین مارک های خوب کفش چه ویژگی ای دارند؟

برندهای مطرح کفش برای تولید یک محصول خوب و استاندارد این موارد را رعایت می کنند:

♦ داشتن کفی طبی

♦ داشتن رویه مناسب که در آن پوست امکان تنفس داشته باشد

♦ داشتن لژ استاندارد برای اعمال کمترین فشار بر عضلات پا و ستون فقرات

در ادامه بهترین برندهای کفش مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد و هر کدام را به دقت بررسی می کنیم.

مارک های خوب کفش مردانه رسمی و مجلسی

از بهترین مارک های کفش مردانه در سطح جهانی می توان به برندهای A. Testoni ، Alden، Alfred Sargent ، Berluti و Carmina اشاره کرد. اینکه چرا این برندها در دنیا به عنوان محبوب ترین ها شناخته می شوند، به ویژگی های خاص آنها برمی گردد که در ادامه بیشتر بررسی خواهیم کرد.

برند آ. تستونی(A. Testoni)؛ شیک پوشی به سبک ایتالیایی

آمادئو تستونی صاحب این برند با رؤیای ساخت زیباترین کفش های مردانه در دنیا، دست به طراحی کفش های رسمی و کلاسیک مردانه با باکیفیت ترین چرم موجود زد. نظرسنجی ها نشان می دهند که این رؤیا تحقق یافته است و امروزه کفش های برند تستونی با اینکه تنوع چندانی ندارند؛ اما جز پرفروش ترین کفش های کلاسیک مردانه هستند.

برند آلدن (Alden)؛ یک مدعی آمریکایی

این برند به عنوان یکی از مدعیان بهترین برندهای کفش مردانه در جهان شناخته می شود و در آمریکا یکی از اولین برندهای پرفروش و محبوب است. طراحی خاص و کیفیت بالای آن از ویژگی هایی است که به راحتی نمی توان از آن غافل شد.

برند آلفرد سارگنت ( Alfred Sargent)؛ یک انگلیسی جذاب

این برند نسل به نسل ادامه یافته است تا امروزه به عنوان یکی از بهترین برندهای کفش رسمی مردانه در سطح انگلیس و جهان شناخته شده است. بوت های چرمی از پرفروش ترین محصولان آلفرد سارگنت است.

تا اینجا با جذاب ترین برندهای کفش مردانه در سطح جهان آشنا شدید؛ اما اگر به دنبال مارک های خوب کفش مردانه در سطح ایران هستید، می توان به کفش های چرم تبریز اشاره کرد. محصولات این برند توانسته است تا در رقابت با برندهای روز دنیا موفقیت چشمگیری داشته باشد.

از چه برندهایی کفش اسپرت و ورزشی بخریم؟

جواب دادن به این سؤال کار دشواری نیست؛ چراکه همه با مارک های خوب کفش مردانه اسپرت آشنایی داریم. آدیداس، نایک، اسکیچرز، پوما، ریباک، اسیس و… از برندهای مطرح جهانی در این حوزه هستند. اما چرایی محبوبیت این برندها را کمتر کسی می داند  و ما در این بخش به همین بحث خواهیم پرداخت.

آدیداس؛ برندی به قدمت تاریخ!

در طول تاریخ ورزش و محصولات مرتبط با آن، سه خط برند آدیداس زبانزد خاص و عام است. طراحی های خاص و توجه به نیاز خریداران و البته استفاده از مواد اولیه درجه یک، اصلی ترین رمز بقا و پایداری این برند در طول تاریخ است.

نایک؛ خلاقیت بدون مرز

وقتی که هدف فقط ارائه بهترین تجهیزات ورزشی برای ارتقای سلامت باشد؛ نایک جلودار برندهای دیگر است. ترکیب رنگ جسورانه، با طراحی های خاص و همچنین حفظ کیفیت بالای محصولات باعث شده است که روز به روز به طرفداران این برند اضافه شود.

اسکیچرز؛ راه رفتن بر روی ابرها

شاید اصلی ترین عامل تمایز اسکیچرز از سایر برندهای این دسته، توجه ویژه این برند به ارگونومی پا و استفاده از کفی های استاندارد و مناسب است. با پوشیدن کفش های این برند کمترین فشار بر روی کمر و عضلات پا وارد می شود.

کدام برند انتخاب شما خواهد بود؟

پس از مشخص کردن نوع کفش موردنظر و انتظاراتتان دیگر انتخاب کردن کار دشواری نخواهد بود؛ البته، به شرط آنکه آشنایی کافی با برندهای مختلف کفش اسپرت و رسمی داشته باشید و بدانید که از بین بهترین برندهای کفش مردانه کدام یک تناسب بیشتری با نیاز شما دارد. در این مقاله سعی کردیم با بررسی برندهای مطرح کفش در سراسر جهان، اطلاعات لازم برای پاسخ دادن به سؤال «از چه برندهایی کفش بخریم؟» در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم با استفاده از این اطلاعات و با شناخت نیاز خود، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید