مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهردار تهران در بازدید از جایگاه های عرضه دام خبر داد:

جایگاه های عرضه بهداشتی دام بعد از اتمام فعالیت سم پاشی می شود

    کد خبر :589637

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، گفت: جایگاه های عرضه بهداشتی دام بعد از اتمام فعالیت جمع آوری و سم پاشی می شوند.

سید سعید راد در بازدید از جایگاه های عرضه بهداشتی دام که در نخستین ساعات بامداد امروز انجام شد، با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای هر چه بهتر این طرح، افزود: شهروندان مطمئن باشند که حتی برای جمع آوری و پاک سازی سریع جایگاه های عرضه بهداشتی دام و سم پاشی این جایگاه ها در پایان مراسم عید قربان هم برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و تیم های عملیاتی آماده اند تا بلافاصله بعد از اتمام فعالیت این جایگاه ها، کار خود را آغاز کنند.

وی با اشاره به حضور ۱۲۴۳ نفر نیروی اجرایی از سازمان مدیریت میادین و شهرداری های مناطق و سایر مجموعه های همکار جهت اجرای هر چه بهتر طرح عرضه دام، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری آماده است تا در قالب این طرح، نسبت به خدمات رسانی به شهروندان اقدام کند.

راد با بیان اینکه فرآیند عرضه بهداشتی دام به دقت ثبت و ضبط می شود، تصریح کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این طرح، تمامی مراحل اجرایی و فرآیندهای عملیاتی، ثبت و ضبط شده و در کارگره های تخصصی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد تا این طرح در سال های آتی با کیفیت بهتری اجرا شود.

به گزارش مهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، رضایتمندی شهروندان را مهم ترین متر و معیار برای ارزیابی طرح‌های شهری دانست و خاطرنشان کرد: رعایت حقوق شهروندی و کرامت انسانی را وظیفه خود می دانیم و همانطور که به کارکنان میادین میوه و تره بار توصیه اکید کرده ایم که مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند، به همکارانی که در جایگاه های عرضه بهداشتی دام مستقر هستند نیز توصیه موکد می کنیم که احترام به شهروندان و برخورد محترمانه با مراجعه کنندگان را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.

۲۴ جایگاه عرضه بهداشتی دام در نقاط مختلف شهر تهران با عرضه ۳۰ هزار راس دام تا ساعت ۱۵ امروز به شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید