تک تیرانداز در کمین فیلم فجر ۳۹

    کد خبر :773030

فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» با ضبط سکانس‌های مقابله قهرمان فیلم با تک‌تیراندازهای مزدور بعثی در لوکیشنی در شهرک دفاع مقدس به‌ روزهای پایانی رسید.

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری درباره آخرین وضعیت این اثر گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» با ضبط سکانس‌هایی از مقر عراقی‌ها و مواجهه شخصیت اصلی فیلم به نام عبدالرسول زرین با تک‌تیراندازهای خارجی رژیم بعث عراق که بازیگرانی از کشورهای مصر، نیجریه، سنگال و ساحل عاج نقش آفرینی می‌کنند علی‌رغم شرایط نامساعد جوی در شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه فیلمبرداری این اثر در کمتر از سه ماه در شرایط سخت آب و هوایی و محدودیت‌های کرونایی صورت پذیرفت، گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» در بازه سه ماه و در شرایط سخت آب و هوایی در چند لوکیشن ساخته شده در شهرک سینمایی دفاع مقدس با کوشش و سعی تمامی گروه انجام شده و همزمان مراحل فنی آماده سازی فیلم برای نمایش در جریان است.

اصغری با اشاره به تدوین همزمان فیلم نیز بیان کرد: حسن ایوبی همزمان با فیلمبرداری در استودیو ایران نوین مشغول تدوین فیلم است. همچنین فرامرز ابوالصدق صداگذاری و احسان بیرقدار ساخت موسیقی فیلم را عهده دار است. این فیلم می‌تواند در جشنواره فیلم فجر رو نمایی شود.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به رویکرد قهرمان محوری فیلم و همچنین ما به ازای واقعی شخصیت اصلی فیلم امیدواریم که در زمان اکران با استقبال مخاطبان روبه‌رو شود و مجدد شاهد رونق این دست از آثار دفاع مقدس در سینمای کشور باشیم.

«تک‌تیرانداز» فیلمی قهرمان محور و برشی کوتاه از حضور حماسی بهترین تک‌تیرانداز دوران دفاع مقدس را در قالب یک داستان اکشن روایت می‌کند.

در این فیلم کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علی‌رضا کمالی، عبدالرضا نصاری، انوش معظمی، حسین پوریده، حسین شریفی، عبدالحلیم تقلبی، اسمعیل خلج، مهدی شیخ عیسی، گورا نگم و برخی دیگر از بازیگران سینما به ایفای نقش پرداختند.

به گزارش مهر، سایر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از نویسندگان: رضا خمسه، بهنام علیزاده، مدیر فیلم‌برداری: سعید براتی، تدوین: حسن ایوبی، مدیر هنری: عباس بلوندی، مدیر تولید: عباس دقاقی، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، طراح گریم: محسن ملکی، طراح صحنه: حبیب کریم زاده، طراح لباس: بهزادآقابیگی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مجید کرباسیان، طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری، عکاس: آرش شاه‌محمدی، عکاس پشت‌صحنه: شیما رئیسی، منشی صحنه: ساناز فراهانی، مدیر تدارکات: رامین بهزادی، مدیر مالی: ثریا سپاسی، روابط عمومی: جواد اصغری.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید