«تولدت مبارک» در نوبت اکران است

    کد خبر :453957

مجتبی رحیمی فیلمبردار سینما بیان کرد که «تولدت مبارک» به کارگردانی زهره زارعی و فیلمبرداری وی حدود یک سال و نیم است که در نوبت اکران قرار دارد.

مجتبی رحیمی فیلمبردار سینما درباره فعالیت های اخیر خود گفت: چندی پیش برای حضور در فیلم سینمایی «هفت خط» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی صحبت هایی کردیم اما صاحبان این فیلم به دلیل حضور بازیگران در آثار دیگر هنوز موفق به جذب بازیگر نشده اند با این وجود همچنان تلاش می کنند این امر صورت بگیرد.

وی در ادامه درباره دیگر فعالیت های خود اظهار کرد: چندی پیش فیلمبرداری فیلم سینمایی «تولدت مبارک» به کارگردانی زهره زارعی با بازی محمدرضا فروتن و اکبر عبدی را به پایان رساندیم اما این فیلم حدود یک سال و نیم است که در نوبت اکران قرار دارد و نمی دانم چرا از آن زمان تاکنون به نمایش در نیامده است.

رحیمی عنوان کرد: «تولدت مبارک» فیلمی درباره مسایل خانوادگی و روایتگر زندگی زوجی است که با یکدیگر دچار مشکل می شوند، آنها یک بچه مدرسه ای دارند که اکبر عبدی پدربزرگ اوست و در ادامه می بینیم که پدربزرگ سعی دارد مسایل این زوج را حل کند.

این فیلمبردار در پایان مطرح کرد: من در «تولدت مبارک» تمام تلاشم را کردم که با استفاده از نور و رنگ آنچه را که لازم است به تصویر بکشم و به نظرم فضاهای مورد نیاز به خوبی در فیلم دیده می شود از همین رو امیدوارم «تولدت مبارک» به زودی اکران و زحمات گروه دیده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید