توقیف ۲ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در جزیره قشم

    کد خبر :860492
توقیف ۲ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در جزیره قشم

رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: ۲فروند شناور که ساختار آن برای حمل سوخت قاچاق تغییر داده شده بود، در جزیره قشم توقیف و پنج نفر دراین ارتباط دستگیر شد.

علی صالحی در این زمینه افزود: در این شناورها، مخزن‌های اضافه در عرشه تعبیه شده بود تا به وسیله آن محموله‌های سوخت به کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل شود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است. بر این اساس، شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت قاچاقچیان، مراتب را به قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان اطلاع دهند.

صالحی تأکید کرد: با تشکیل قرارگاه و ایجاد تمرکز در اقدامات دستگاه‌های متولی، شاهد کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفان هستیم که این موضوع، سامان‌دهی عرضه سوخت و کنترل هوشمند مصرف را در پی داشته است.

به گزارش ایرنا، شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید