تنها درخواست پدر مهسا امینی از مسئولان

    کد خبر :941885
مهسا امینی

پدر مهسا امینی بیان کرد: مسئولان کشوری قول پیگیری و بررسی علت فوت دخترم را به ما داده‌اند تا جائیکه آیت‌الله رئیسی در تماس تلفنی که با خودم داشت، گفتند که موضوع به‌جد بررسی می‌شود و این قوت قلب و امیدی برایمان شده است.

امجد امینی، پدر مهسا امینی در تشریح اتفاق پیش آمده در خصوص درگذشت فرزندش گفت: تا آنجایی‌که می‌دانم دخترم مقابل مترو شهید حقانی دستگیر شده و از آنجا او را بردند، به‌طوری‌که به محض پیاده شدن از مترو او را گرفتند و سوارش کردند. آن زمان مهسا و پسرم از مأموران خواهش کرده و گفته بودند ما بچه شهرستانیم و آدرس بلد نیستیم و پسرم اصرار می‌کند که خواهرم را نبرید اما جوابی نگرفته بودند.

امینی ادامه داد: هفته قبل شمال بودیم و از آنجا به تهران رفتیم که این‌گونه از ما پذیرایی شد. مانتو دخترم مشکلی نداشت و حجابش پوشیده بود.

پدر مرحومه مهسا امینی در پاسخ به اینکه از وضعیت پزشکی او چطور مطلع شده و در بیمارستان و پزشکی قانونی به او چه چیزی گفته شده، گفت: پسرم زمانی‌که با من تماس گرفت در هشتگرد بودم و بلافاصله خودم را به بیمارستان رساندم. پزشکش را پیدا کردم و به گفته پزشک و پرستاران، مهسا دچار مرگ مغزی و ایست قلبی شده بود. به ما گفتند یکسری از اعضای بدنش هنوز زنده است. ما امیدوار بودیم، برگردد ولی هیچ‌نتیجه‌ای نگرفتیم؛ حتی به من گفتند باید برای حفظ کلیه‌ها، مهسا دیالیز شود گفتم هر عمل و کاری برای حفظ جان دخترم می‌توانید، انجام دهید و امضا هم کردم. طرح برخی ادعاها مبنی بر اینکه من اجازه عمل مهسا را نداده‌ام، دروغ بوده و صحت ندارد چراکه همه برگه‌ها را امضا کردم. اما فایده نکرد و دخترم رفت.

پدر مرحومه مهسا امینی در بیان مطالبه خود از دستگاه‌های حاکمه گفت: انتظار خود و خانواده‌ام فقط این است که عاملان و اشخاصی که باعث فوت دخترم مهسا شدند، در ملأعام بازجویی شوند که چرا این کار را کردند و به سزای عمل خود برسند تا خون دخترم پایمال نشود.

امینی با اشاره به تماس مسئولان کشوری با خود گفت: مسئولان کشوری قول پیگیری و بررسی علت فوت دخترم را به ما داده‌اند تا جائیکه آیت‌الله رئیسی در تماس تلفنی که با خودم داشت، گفتند که موضوع به‌جد بررسی می‌شود و این قوت قلب و امیدی برایمان شده است.

او تأکید کرد: کسانی که از موضوع مرگ مهسا دنبال سوءاستفاده هستند، هیچ ارتباطی با ما ندارند و ما نیز کاری به آنان نداریم، آن‌ها دلسوز ما نیستند، آن چیزی که واقعیت داشته خودم در مصاحبه‌ها اعلام کرده‌ام، فقط درخواستمان بررسی علت مرگ دخترم و برخورد با بانیان این حادثه بوده و این تنها آرزویمان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید