تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت حمایت معیشتی

    کد خبر :673979

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت کمک حمایت معیشتی تا ۳۰ دی ماه تمدید شد.

حسین میرزایی از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان کمک معیشتی خبر داد و افزود: براساس اعلام قبل تا امروز مهلت اعتراض وجود داشت اما این مهلت تمدید شد.

وی گفت: افرادی که در لیست یارانه بگیران نیستند و متقاضی دریافت کمک حمایت معیشتی هستند می‌توانند تا ۳۰ دی ماه برای ثبت درخواست خود به سایت حمایت hemayet مراجعه کنند.

 

میرزایی اظهار داشت: افرادی که قبلاً (آذر ماه) اعتراض خود را در سامانه حمایت ثبت کرده‌اند برای مشاهده نتایج درخواست خود تا ۳۰ دی به پایگاه حمایت مراجعه و با وارد کردن اطلاعات خود نتیجه را مشاهده می‌کنند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایتی معیشتی تاکید کرد: همچنین از روز گذشته امکان مشاهده اعتراض برای افرادی که در آذر ماه در سایت ثبت نام کرده بودند فراهم شده است و این افراد می‌توانند مجدداً درخواست بازبینی بدهند مشروط بر اینکه در سامانه به آنها اعلام می‌شود که در صورت درخواست بازبینی مجدد اطلاعاتشان در اختیار سیستم بانکی و مالیاتی کشور قرار می‌گیرد.

 

به گزارش مهر ،میرزایی افزود: اطلاعات آنها برای سازمان مالیاتی ارسال می‌شود و چنانچه اطلاعات آنها در سیستم ما همخوانی نداشته باشد بر اساس ماده ۱۰ قانون هدفمندی یارانه‌ها مصوب ۱۳۸۸، یارانه آنها هم قطع می‌شود.

وی گفت: همچنین افرادی که طی هفته گذشته با مراجعه به سامانه درخواست بازبینی داده بودند نیز می‌توانند اعتراض خود را لغو کنند و این امکان نیز در سامانه ایجاد شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید