تلویزیون های ماژولار The Wall مدل 2022 معرفی شد/تلویزیون های عظیم و پروضوح

    کد خبر :909934

سامسونگ را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلویزیون هوشمند دانست و حال با معرفی تلویزیون‌های ماژولار The Wall مدل 2022 محصولاتی برجسته را به نمایش گذاشته است. این تی وی‌ها وضوح 8کی داشته و سایز آنها به 146 اینچ می‌رسد.

بازتاب- سامسونگ همیشه سعی داشته بهترین تلویزیون‌ها را در بازار عرضه کند که در کنار آن مدل‌های پریمیومی و خاص هم به چشم می‌خورند. این تلویزیون‌ها سه مدل هستند که از پنل microLED بهره می‌برند. پنلی که اجازه می‌دهد مدل‌های جدید تراکم پیکسلی بهتری داشته باشند.

گذشته از آن پنل جدید نرخ نوسازی 120 هرتزی را فراهم خواهد آورد و حداکثر روشنایی نیز به 2000 نیت می‌رسد. همچنین تی وی‌های جدید از استانداردهای +HDR10/10 و LED HDR هم پشتیبانی دارند.

سامسونگ محصولات جدید خود را در سایز 110 اینچی 4کی، 120 اینچی 8کی و 146 اینچی 8کی عرضه خواهد شد. گفته شده این تلویزیون‌ها از یک لایه ضدانعکاس برخوردارند که موجب نمایش بهتر محتوا می‌شوند. در کنار آن باید به پردازشگر هوش مصنوعی هم پرداخت که نویز تصویر به حداقل خود خواهد رسید. یک قابلیت به نام Multi View هم تدارک دیده شده که از چهار منبع می‌توان محتوا روی این تلویزیون پخش کرد.

دیگر مدل The Wall All-in-On بوده که گزینه خوش قیمت است و در مدل 146 و 110 اینچی با وضوح 2کی و 4کی به فروش می‌رسد. تمامی گزینه‌ها مدیاپلیر S-box داشته و نسبت تصویر 16:9 ارائه می‌دهند. مدل آل این وان نیز 49 میلیمتر ضخامت داشته و کم حاشیه است و تا اواخر امسال به فروش می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید