تلاش بی‌نتیجه ماتیاس سامر برای انتقال مانژوکیچ به دورتموند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۲۹
    کد خبر :357622

تلاش باشگاه بوروسیا دورتموند برای به خدمت گرفتن مهاجم کروات یووه در تابستان جاری به نتیجه نرسید.

از زمان جدایی پی‌یر امریک اوبامیانگ از بوروسیا دورتموند که در ماه ژانویه به آرسنال ملحق شد، این باشگاه آلمانی در تلاش برای جذب یک مهاجم جدید بود که در نهایت هم موفق به جذب فرضی پاکو آلکاسر از بارسلونا شد، بازیکنی که کاندیدای پوشیدن پیراهن شماره «7» زردپوشان وستفالن است.

نشریه «بیلد» آلمان در شماره امروز (چهارشنبه) خود خبر داد که هدف اول سران باشگاه بوروسیا دورتموند در نقل‌وانتقالات تابستانی برای خط حمله خود ماریو مانژوکیچ، مهاجم یوونتوس بوده که در جام جهانی 2018 با تیم ملی کرواسی هم عملکرد خوبی داشته است‌. در همین راستا حتی مایکل زورک، مدیر ورزشی دورتموند در ماه آوریل با مدیر برنامه‌های این مهاجم 32 ساله مذاکراتی داشته است، اما در نهایت یوونتوس پیشنهاد این باشگاه آلمانی را رد کرده است.

به گزارش تسنیم ،این نشریه همچنین خبر داد حتی ماتیاس سامر که به عنوان مشاور با باشگاه بورسیا دورتموند همکاری می‌کند، سعی کرده تا با توجه به شناختی که از مانژوکیچ در زمان حضورش در باشگاه بایرن مونیخ به عنوان مدیر ورزشی این تیم داشت، او را برای پیوستن به زردپوشان وستفالن متقاعد کند، اما در نهایت یوونتوس مخالفت خود را با این انتقال اعلام کرد.

مانژوکیچ چهار ساله که سابقه بازی در فوتبال آلمان با پیراهن تیم‌های ولفسبورگ و بایرن مونیخ را در کارنامه‌اش دارد، تا سال 2020 با راه‌راه پوشان تورین قرارداد دارد. گفته می‌شود یوونتوس در تلاش برای تمدید قرارداد این مهاجم کروات است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید