تلاش امدادگران برای نجات ۲ کارگر معدنچی طزره ادامه دارد

  • اجتماعی
  • دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۹
    کد خبر :806875
نجات ۲ کارگر معدنچی طزره

طی دو روز گذشته امدادگران برای نجات دو معدنچی که بر اثر ریزش آواز در عمق معدن محبوس شده‌اند، در تلاش هستند.

روابط عمومی شرکت البرز شرقی از تلاش امدادگران برای نجات ۲ کارگر معدن زغالسنگ در منطقه طزره شاهرود که بر اثر ریزش آوار در داخل تونل محبوس شده‌اند، خبر می‌دهد.

طبق گزارش این منبع خبری، این حادثه ظهر روز شنبه هفته جاری رخ داده و چهار تیم تخصصی امداد و نجات معدن طزره برای نجات این افراد، از ۳ مکان تونل فرعی حفر کردند و تاکنون حدود ۳۰ متر پیشروی داشته‌اند. همچنین گروه‌های تخصصی اقدام به حفر تونل‌های فرعی برای دسترسی و یافتن کارگران محبوس کرده‌اند.

در عین حال طبق گزارش کارگران معدن زغالسنگ البرز شرقی؛ همزمان با ایجاد دستک در معدنِ ریزش کرده، عملیات تخلیه زغال هم در حال انجام است.

کارگران این واحد گفتند؛ اکسیژن‌رسانی به حادثه دیدگان به وسیله شلنگ‌های مخصوص در داخل معدنِ ریزش کرده در حال انجام است و نگرانی از بابت کمبود اکسیژن وجود ندارد.

همچنین «محمدتقی گلی » دادستان عمومی و انقلاب دامغان از تشکیل پرونده قضایی در خصوص حادثه معدن طزره دامغان خبر داده است.

به گزارش ایلنا، حادثه معدن زغال سنگ در حدود ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در تونل شماره ۴۲ معدن بزرگ طزره از معادن چهارگانه شرکت زغال سنگ البرز شرقی در کارگاه استخراج k ۱۳ پیشرو، هنگام استخراج و به دلیل ریزش ناگهانی سقف کارگاه رخ داد که در این حادثه ۲ نفر کارگر پیمانکاری شرکت به نام‌های میلاد روشنائی و سید اصغر افضلی دچار حادثه و محبوس شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید