تصویب طرح تعطیلی روز پنجشنبه کلیه مراکز اداری، آموزشی و قضایی کشور

    کد خبر :622609

طرح تعطیلی روز پنجشنبه کلیه مراکز اداری و آموزشی و قضایی در کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها همانند تهران از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با اکثریت آرا به تصویب رسید.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، از تصویب طرح تعطیلی روز پنجشنبه کلیه مراکز اداری و آموزشی و قضایی در کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها همانند تهران در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

 

علی ساری در گفت‌وگو با خانه ملت، در تشریح جزییات دستورکار نشست امروز(دوشنبه 15مهرماه) کمیسیون اجتماعی، گفت: در این نشست رئیس سازمان بهزیستی کل کشور به ارائه گزارش از وضعیت معیشتی، مسکن و بودجه افراد تحت پوشش و پشت نوبتی‌های این سازمان و نحوه ارائه خدمات مشاوره‌ای به آنها پرداخت.

 

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طرح تعطیلی روز پنجشنبه کلیه مراکز اداری و آموزشی و قضایی در کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها همانند تهران از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با اکثریت آرا به تصویب رسید.

 

وی تصریح کرد: ادامه بررسی طرح اصلاح تبصره ماده (61)قانون مدیریت خدمات کشوری نیز در دستورکار این نشست قرار داشت که این ماده واحده به این نکته اشاره دارد که ایثارگران، جانبازان 25 درصد به بالا و فرزندان شهدا مستثنی هستند، ضمن اینکه فرزندان جانبازان 25 درصد به بالا که تا تاریخ تصویب این قانون از ماموریت آموزشی برخوردار بودند هم می‌توانند ماموریت خود را ادامه دهند.

 

طرح اصلاح قانون شوراهای اسلامی کار به تصویب رسید

 

این نماینده مردم در مجلس دهم، اظهار کرد: ادامه بررسی طرح اصلاح قانون شوراهای اسلامی کار از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت به تصویب رسید.

 

وی تاکید کرد: در جریان طرح اصلاح قانون شوراهای اسلامی کار، اصلاحات اعمال شده در آن مطرح شد و مواردی که مورد توافق هر سه ضلع کارگر، کارفرما و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده در کمیسیون نیز تایید شد و مواردی که مورد توافق آنها نبود، رد شد.

 

به گزارش انتخاب،عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست قبادیان دانا رئیس سازمان بهزیستی کل کشور و معاونانش و نمایندگانی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارفرمایان و کارگران حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید