تصاویر قاب‌های گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ منتشر شد

  • آرشیو
  • سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۱۰
    کد خبر :835035
تصاویر قاب‌های گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ منتشر شد

تنها یک روز به رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ باقی مانده؛ اما تصاویر باکیفیتی از قاب‌های محافظ گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شده است که آن‌ها را در چهار مدل مختلف نشان می‌دهد.

اوایل مرداد اولین تصاویر قاب‌های محافظ گلکسی زد فلیپ 3 کاربران را تا حدودی در جریان برنامه‌های سامسونگ برای گوشی پرچم‌دار بعدی خود قرار داده بود؛ اما این تصاویر تنها چند رنگ و مدل محدود را شامل می‌شدند. این بار به لطف Winfuture، تصاویر باکیفیتی از تمام قاب‌هایی که سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ 3 طراحی کرده، پیش از عرضه رسمی آن‌ها قابل مشاهده است.

به گزارش زومیت، طبق تصاویر جدید، قاب چرمی مخصوص گلکسی زد فلیپ 3 علاوه بر رنگ نارنجی که چند هفته پیش منتشر شده بود، در رنگ سبز یشمی تیره و مشکی نیز موجود است.

علاوه بر قاب سیلیکونی بنفش یاسی که تصویر آن قبلاً منتشر شده بود، کاربران می‌توانند این قاب را در رنگ سبز زیتونی روشن و رنگ مرجانی نیز تهیه کنند. قاب‌های سیلیکونی گلکسی زد فلیپ 3 با طراحی متفاوت از کیس‌های چرمی عرضه می‌شوند و دارای حلقه‌ای برای حمل آسان هستند.

سامسونگ علاوه بر قاب‌های چرمی و سیلیکونی حلقه‌ای، قاب دیگری از جنس سیلیکون اما همراه با بند طراحی کرده است. این مدل قاب در تصاویر پیشین تنها در رنگ آبی تیره با بند نارنجی نشان داده شده بود؛ اما در تصاویر جدید به‌صورت سیلیکون سفید با بند سبز فسفری دیده می‌شود.

برای آن دسته از کاربرانی که نه به قاب چرمی و نه به قاب سیلیکونی علاقه دارند، سامسونگ مدل دیگری از جنس فیبر کربن طراحی کرده که در عکس‌های منتشرشده به رنگ مشکی موجود است. قاب‌های فیبر کربنی از وزن بسیار کم اما استحکام بالا برخوردار هستند.

سامسونگ قرار است از گوشی‌های پرچم‌دار بعدی خود با عنوان گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 در رویداد گلکسی آنپکد رونمایی کند. این رویداد چهارشنبه ۲۰ مرداد رأس ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران شروع و به‌صورت زنده در وب‌سایت رسمی این شرکت و همچنین زومیت پوشش داده خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید