تصادف ۴ وسیله‌ در بزرگراه آزادگان

  • حوادث
  • دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۳۲
    کد خبر :840414
تصادف ۴ وسیله‌ای در بزرگراه آزادگان

بنابر اعلام رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب تصادف شدید بین ۴ وسیله باعث ترافیک در محدوده بزرگراه آزادگان بعد از مخصوص شد.

احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار داشت: در ساعت ۰۷:۴۵ صبح امروز در محدوده بزگراه آزادگان بعد از مخصوص تصادفی بین ۴ وسیله پراید، پژو، خاور و وانت پیکان روی داد که باعث ایجاد ترافیک در این محدوده گردید.

مومنی ادامه داد: در این حادثه راننده وانت پیکان به شدت مصدوم گردید که با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: غیر قابل حرکت بودن این چهار وسیله به واسطه شدت تصادف در لاین میانی، باعث کندی حرکت و ایجاد ترافیک و همچنین باعث احتمال بروز حوادث احتمالی در این محدوده شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر عوامل پلیس راهور در صحنه حضور یافتند و مشغول بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی گردیدند و معلوم شد عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه رانندگان دو خودروی وانت پیکان و کامیونت خاورناشی از سرعت غیر مطمئنه باعث این حادثه گردیده است.

به گزارش  میزان، مومنی از رانندگان خواست ضمن رعایت سرعت‌ها و توجه به تابلو‌های سرعت نصب شده در سطح معابر حتما فاصله طولی را با خودروی مقابل خود رعایت نمایند و پس از بروز حادثه و تصادف خسارتی حتما خودروی خود را با رعایت اصول ایمنی و استفاده از مثلث خطر به کنار کشیده و باعث ترافیک نگردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید