تصادف زنجیره‌ای در اثر برخورد اتوبوس و تریلی حمل سوخت در قم

    کد خبر :858653

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی (اورژانس ۱۱۵) قم گفت: تصادف زنجیره‌ای در اثر برخورد اتوبوس و تریلی حمل سوخت عصر چهارشنبه در کمربندی امام علی(ع) شهر قم ۲۷ مصدوم به همراه داشت.

مسعود عبدی چهارشنبه‌شب در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ساعت ۱۳:۴۵ امروز، یک دستگاه تریلی حمل سوخت (که فاقد سوخت بوده است) با یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کمربندی امام علی(ع) شهر قم تصادف کرد که به دنبال آن چند خودرو دیگر نیز به صورت زنجیره‌ای با یکدیگر تصادف کردند.

وی گفت: در مجموع این تصادف ۲۷ مصدوم داشته است که ۲ تَن از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند و بقیه آن‌ها نیز به وسیله اورژانس به بیمارستان های شهید بهشتی و نکویی منتقل شدند.

وی ادامه داد: هفت دستگاه آمبولانس عملیاتی و پشتیبان اورژانس ۱۱۵ قم در صحنه حضور داشتند و ۲ دستگاه آمبولانس نیز در صحنه مستقر بودند تا اتفاق ثانویه رخ ندهد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی (اورژانس ۱۱۵) قم خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه بیمار بَدحال و فوتی نداشته است.

حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: به علت ترافیک سنگینی که این تصادف ایجاد کرده بود، از سمت میدان ۷۲ تن امکان دسترسی نداشتیم و در ابتدا خودروهای آتش نشانی را از طرف بلوار ۱۵ خرداد به صحنه تصادف اعزام کردیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید