ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ذوب آهن

    کد خبر :873226
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ذوب آهن

سرخ‌پوشان پایتخت امروز در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر برابر ذوب‌آهن اصفهان صف‌آرایی می‌کنند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز از ساعت ۱۷ در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ بیست و یکم در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن هستند.

پرسپولیسی‌ها که به نظر می‌رسد با ۲ پیروزی پرگل هفته گذشته خود مقابل پیکان در لیگ و تیم ویستاتوربین در جام حذفی کم کم به شرایط خوب برگشته‌اند، با ۱۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ قرار دارند. بنابراین قرمزها هرگز نمی‌خواهند فاصله خود را با سایر رقبا در جدول بیشتر کنند به همین دلیل در بازی امروز با تمام قوا در زمین حاضر خواهند شد.

از سوی دیگر شاگردان مهدی تارتار پس از چند هفته ناکامی و شکست هفته گذشته مقابل هوادار با ۱۱ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارند از همین رو نمی‌خواهند بدون امتیاز از بازی خارج شوند و برنامه خاصی برای توقف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خواهند داشت.

در ادامه ترکیب احتمالی کادر فنی سرخ‌پوشان را برای دیدار مقابل ذوب‌آهن بررسی می‌کنیم:

سرمربی پرسپولیس برای این دیدار مانند دیدارهای قبلی از حامد لک، تنها گلر مورد اعتماد کادر فنی این روزهای پرسپولیس در درون دروازه استفاده خواهد کرد.

اما در خط دفاعی قرمزها با توجه به غیبت فرجی و رهایی کاپیتان اول پرسپولیس از بند مصدومیت به نظر می‌رسد سید جلال حسینی در کنار علی نعمتی قلب خط دفاعی ر اتشکیل دهند. علی شجاعی و مهدی شیری دو مدافع دیگر سرخ‌پوشان در سمت چپ و راست دفاعی توپ خواهند زد.

هافبک‌های قرمزپوشان، میلاد سرلک، محمد شریفی، مهدی ترابی و امید عالیشاه، هستند. یحیی گل‌محمدی برای این دیدار اسدی را در اختیار خواهد داشت و او می‌تواند در نیمه دوم وارد زمین شوند. نکته قابل ذکر حضور شریفی در ترکیب خواهد بود. به نظر می‌رسد او مورد اعتماد کادر فنی قرار گرفته است.

عیسی آل‌کثیر و وحید امیری مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود. بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس، آن‌ها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، کادر فنی این تیم می‌تواند با توجه به شرایط بازی مهدی عبدی را وارد زمین کرده و از این بازیکن فرصت طلب در خط حمله استفاده کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن:

حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی، محمد شریفی، میلاد سرلک، وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

همشهری‌آنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید