تردد موتورسیکلت سنگین در سطح شهر تهران ممنوع است

    کد خبر :922879
تردد موتورسیکلت سنگین در سطح شهر تهران ممنوع است

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد موتورسیکلت سنگین در سطح شهر تهران ممنوع است و به هیچ عنوان اجازه تردد در معابر عمومی را ندارد.

سرهنگ محمد رازقی در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت درباره تخلف تردد موتورسیکلت‌های سنگین در سطح معابر شهر تهران اظهار کرد: تردد موتورسیکلت سنگین در سطح شهر تهران ممنوع است و به هیچ عنوان اجازه تردد در معابر عمومی را ندارد.

وی افزود: شما وقتی در روزهای تعطیل و یا جمعه‌ها در حال تردد هستید، شنیده و یا دیده‌اید که این موتورسیکلت‌های سنگین بعضاً با سرعت زیاد و صدای اگزوز بلند از کنار خودروها رد می‌شوند که این کار خلاف است و همکاران بنده با این تخلف با توجه به اینکه حقوق شهروندی را زیر سوال می‌برد و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را در پی دارد به شدت برخورد می‌کنند.

رازقی ادامه داد: این تخلف جزو خطوط قرمز پلیس راهنمایی و رانندگی است و هر هفته و آخر هفته‌ها تعدادی از این موتورسیکلت‌های سنگین متوقف و به پارکینگ منتقل می‌شوند که آزاد کردن آنها سیر مراحل قانونی خود را دارد.

به گزارش تسنیم؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: کسانی که موتورسیکلت سنگین داشته و قصد استفاده از آن را دارند باید به محل‌های مخصوص خود مراجعه و از آن استفاده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید