ترجمه مقاله فوری و با کیفیت در سفیرمال

    کد خبر :865573

 

در عصر حاضر با توجه به نقش پر رنگ زبان انگلیسی در دانشگاه‌ها و تمامی کسب و کارها و تجارت‌ها، ترجمه مقاله یا ترجمه متون از انگلیسی به فارسی و بالعکس از جمله خدماتی است که همه افراد با آن سروکار دارند. ترجمه مقالات، متن‌های عمومی و تخصصی از جمله بخش‌های اصلی ترجمه است. بسیاری از افراد به دلیل مشغله بالا، محدودیت زمانی، دانش زبان انگلیسی کم و یا ضعف در مهارت ترجمه، این امر را به مترجمین حاذق و کاربلد و حرفه‌ای می‌سپارند.

 

برای اینکه بتوان به یک ترجمه اصولی، حرفه‌ای و خوب رسید، لازم است به یک مترجم زبده و با تجربه اعتماد کرده و کار را به او سپرد. در هنگام استفاده از خدمات ترجمه متون یا ترجمه مقالات، حتما معیارهای زیر را در نظر بگیرید.

کیفیت ترجمه

یکی از مهم‌ترین معیارها، کیفیت متن ترجمه شده است. بسته به میزان تخصص مترجم و توانایی او در برگرداندن مفاهیم و لغات از یک زبان همانند انگلیسی به فارسی، کیفیت متن نهایی می‎‌تواند بهتر، روان‌تر و قابل فهم‌تر باشد. علاوه بر این، میزان تجربه مترجم نیز نقش مهمی در تسلط او بر امر ترجمه ایفا می‌کند.

امانت داری

رعایت اصل امانت داری در ترجمه، بسیار حائز اهمیت است. مترجمین می‌بایست فرآیند ترجمه را به گونه‌ای پیش ببرند که اصل و روح متن اولیه حفظ شده و با رعایت امانت داری، مطالب را به زبان دیگر منتقل کنند. در فرآیند ترجمه، ممکن است به محتوا و متن اصلی آسیب وارد شود. به طور مثال اگر مترجم جملات را به صورت کلمه به کلمه ترجمه کند، متن نهایی اصلا اصولی و صحیح نخواهد بود. برای این منظور، مترجم با استفاده از تکنیک‌های ویژه، متن را به زبانی دیگر ترجمه می‌کند.

مراحل ترجمه

همانطور که می‌دانید، ترجمه مقاله یا متن مراحل مختلفی دارد که طی کردن اصولی آن‌ها، مستلزم صرف زمان و تمرکز است. این مراحل شامل مطالعه دقیق متن قبل از قیمت گذاری، اختصاص مترجم حرفه‌ای بر اساس موضوع و میزان تخصصی بودن مطلب، بازخوانی متن جهت اطمینان از روانی و صحت ترجمه هستند وشما با اعتماد به کارشناسان و مترجمین حرفه‌ای و با تجربه فروشگاه اینترنتی سفیرمال می‌توانید در زمانی مشخص و با اطمینان خاطر، متن ترجمه شده خود را دریافت کنید.

در اولین قدم، متن خود را به مترجمان حرفه‌ای سفیرمال سپرده تا با بررسی میزان تخصصی بودن متن، موضوع و تعداد کلمات، قیمت و زمان تحویل ترجمه را برای شما تعیین کنند. طی کردن صحیح تمامی مراحل فوق، نتیجه نهایی دلخواه شما را به همراه خواهد داشت. از آنجاییکه ممکن است حجم مطالب در صفحات متن اصلی بنا به وجود عکس و یا نمودار متفاوت باشد، قیمت نهایی ترجمه بر حسب تعداد کلمات محاسبه می‌گردد.

تیم ترجمه سفیرمال با بهره‌گیری از مترجمین با تجربه و حرفه‌ای، مقالات، متن‌های عمومی، علمی و تخصصی شما را به زبانی روان و سلیس ترجمه می‌کنند. برای این منظور، کافیست فایل متن مورد نظر خود را در قالب فایل Word یا Pdf در سایت سفیرمال آپلود نمایید. کارشناسان بخش ترجمه، با توجه به زبان، موضوع و تعداد کلمات متن‌تان، قیمت و زمان تحویل متن ترجمه شما را تعیین می‌کنند. ترجمه متن‌ها می‌تواند به هر دو زبان انگلیسی و فارسی انجام شود. فایل نهایی ترجمه به صورت فایل Word به شما تحویل داده می‌شود و هزینه‌ای برای تایپ به تعرفه نهایی اضافه نخواهد شد.

مترجمین سفیرمال از اساتید و مترجمین زبده و کاربلد این مجموعه بوده که سال‌ها متن‌ها و مقالات عمومی و تخصصی گوناگونی را به صورت حرفه‌ای و اصولی ترجمه کرده‌اند. بعد از اتمام فرایند ترجمه، یکبار بازبینی بر روی آن صورت گرفته و ترجمه نهایی شما، متنی روان، صحیح و قابل فهم برای مخاطب خواهد بود.

در دنیایی که زبان انگلیسی رایج‌ترین زبان در زمینه‌های بین‌المللی، اجتماعی، ادبیات، گردشگری، بازرگانی، ارتباط دولت‌ها، مطبوعات و به‌ویژه دانش و فناوری است، ترجمه جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کند.

ترجمه متن‌های عمومی و تخصصی در هر زمینه‌ای از زبان انگلیسی به فارسی و یا بالعکس، یکی از نیازهای افراد برای رسیدن به اهداف است. با اعتماد به تیم ترجمه سفیرمال، می‌توانید به ترجمه‌ای با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای این حوزه در زمان مورد نظر خود برسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست ترجمه مقاله و یا ترجمه متن، می‌توانید به سایت safrimall.com مراجعه کرده و یا با کارشناسان سفیرمال با شماره 02174056000 تماس حاصل فرمایید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید