تحویل مسکن مهر از ماه آینده

    کد خبر :965403
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد

 مهرداد بذرپاش با بیان اینکه در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی تأمین شده است، اظهار کرد: ۲۴ هزار هکتار زمین متعلق به وزارت راه و شهرسازی برای ساخت واحدهای مسکونی در اختیار این طرح قرار گرفته و در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن در خصوص انتقال اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی نیز سند حدود ۳ هزار و ۹۰۰ هکتار از اراضی مازاد دولتی به نام وزارت راه ثبت شده است.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: مرحله بعد از تأمین زمین، آماده سازی اراضی بوده که البته با تأمین منابع عملیات آن در برخی از شهرها آغاز شده است چرا که زمین خام قابل استفاده نبوده و در صورت واگذاری به مردم و یا ساخت واحدهای مسکونی باید آماده سازی شده و بستر خدمات زیربنایی مانند آب و فاضلاب و گاز فراهم شود.

بذرپاش با بیان اینکه برای اجرای عملیات آماده سازی تعداد زیادی از اراضی تأمین اعتبار صورت گرفته است، عنوان کرد: اجرای عملیات آماده سازی اراضی طبق قراردادی به بنیاد مسکن تحویل داده شده و عملیات اجرای آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آخرین وضعیت مساکن مهر مطرح کرد: تحویل مساکن مهر از ماه آینده آغاز خواهد شد و تکمیل و تحویل پروژه‌ها با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در اولویت هستند و سپس پروژه‌های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اولویت قرار خواهند گرفت.

بذرپاش گفت: فرآیند تکمیل مساکن و تحویل اراضی آماده شده به مردم جهت ساخت واحد مسکونی از ماه آینده سرعت خواهد گرفت و مردم شیرینی آن را خواهند چشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید