شورای شهر تهران ورود می‌کند؛

تحقیق و تفحص از قرارداد شرکت رسا تجارت

    کد خبر :670356

شورای اسلامی شهر تهران به تحقیق و تفحص از قرارداد شهرداری با شرکت رسا تجارت ورود می‌کند.

 

بهاره آروین در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی تقاضای کمیسیون برنامه و بودجه مبنی بر «تحقیق و تفحص پیرامون مبانی حقوقی و گزارش عملکرد قرار داد با شرکت رسا تجارت» گفت: این طرح مربوط به اسفند گذشته است و کمیسیون برنامه و بودجه طی این مدت همه تلاش خود را کرد که گزارش‌های شهرداری را در قالبی غیر از تحقیق و تفحص دریافت کند.

 

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران افزود: کمیسیون ۴ جلسه با مسئولین شهرداری برگزار کرد اما نبود گزارش‌های مکتوب در این زمینه به شدت احساس می‌شد؛ تا جایی که از شهرداری درخواست شد مذاکرات جلسه را پیاده‌سازی و ارسال کند تا اندکی از خلاء موجود کاسته شود.

 

آروین با بیان اینکه پیشرفت بررسی‌های کمیسیون قانع‌کننده نیست، اظهار داشت: علت این موضوع این است که علی‌رغم تلاش شهرداری تهران برای حل ابهامات مالی این قرارداد، احراز تخلفات انجام‌شده و احقاق حقوق شهر تهران که هدف اصلی طرح بود اجرا نشده است. به همین دلیل اعضای کمیسیون تصمیم گرفتند از شورا درخواست کنند تا راسا به موضوع قرارداد رسا تجارت ورود کند.

 

به گزارش مهر ،وی با اشاره به اینکه تعارض منافع در این قرارداد یکی از تخلفاتی است که محرز شده است، گفت: امیدواریم با ورود اعضای شورای شهر تهران به تحقیق و تفحص در زمینه قرارداد با شرکت رسا تجارت هم تخلفات به طور کامل احراز شوند و هم حقوق شهروندان تهرانی احقاق شود.

 

آروین در پایان درخواست کرد تحقیق و تفحص از قرارداد سه شهید نیز به طرح تحقیق و تفحص اضافه شود.

 

درنهایت درخواست کمیسیون برنامه و بودجه مبنی بر تحقیق و تفحص پیرامون مبانی حقوقی و گزارش عملکرد قرار داد با شرکت رسا تجارت و قرارداد موسوم به سه شهید با ۱۵ موافق از ۱۵ نفر از حاضران به تصویب رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید