تبلت Galaxy Tab S6 Lite سامسونگ معرفی شد/ یک بروزرسانی کوچک

    کد خبر :909747

سامسونگ را می‌توان از جمله شرکت‌هایی دانست که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را ارائه می‌دهد. حال به تازگی تبلت Galaxy Tab S6 Lite را معرفی کرده که نسخه آپدیت شده سال 2020 است.

بازتاب- این تبلت جدید در سکوت خبری معرفی شده و وب سایت آمازون ایتالیا نیز آن را لیست کرد. به نظر می‌رسد که این تبلت در تاریخ 23 می به فروش خواهد رسید، بنابراین می‌توان انتظار داشت که تا قبل از آن معرفی رسمی از سوی سامسونگ صورت گیرد.

Galaxy Tab S6 Lite جدید 2022 با یک صفحه نمایش 10.4 اینچی LCD و  وضوح تصویر 2000 در 1200 پیکسل عرضه می‌شود. همچنین دستگاه با پردازنده موبایل کوالکام Snapdragon 720G و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی به فروش می‌رسد و یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی تدارک دیده شد. تبلت جدید گلکسی تب اس 6 لایت دارای ظرفیت باتری 7040 میلی‌آمپر ساعتی بوده و اسپیکرهای تیون شده AKG و Dolby Atmos را در خود جای داده و در کنار آن باید به جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم اشاره کرد.

محصول جدید سامسونگ رابط کاربری One UI 4.0 را با اندروید 12 گوگل همراه می‌کند تا تجربه کاربری به روز داشته باشد. این احتمال وجود دارد که نسخه‌های دیگری از این تبلت با گزینه‌های رم و فضای ذخیره‌سازی متفاوت و همچنین نسخه LTE به فروش برسد و متاسفانه تنها یک رنگ دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا وب سایت سامسونگ درباره این مدل تبلت آپدیت شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید