تایید ابتلای یک نفر دیگر به کرونا در سیستان وبلوچستان

    کد خبر :692587

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: از نمونه های ارسالی به انستیتو پاستور یک مورد از بیماران، مثبت اعلام شده که این مورد یک فرد 54 ساله می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: از ابتدای شروع بحران کرونا در کشور، کلیه تمهیدات لازم طبق دستورالعمل های ابلاغی در منطقه اندیشیده شده، بیماریابی و غربالگری گسترده در سیستان با جدیت آغاز شد که در این عملیات چندین مورد مشکوک شناسایی و بستری شده اند.
وی ادامه داد: این فرد با بیماریابی پرسنل بهداشتی دانشگاه شناسایی و به بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل ارجاع و نهایتاً در بیمارستان تنفسی سینا بستری شده است و با توجه به علایم، تحت درمان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده و در حال حاضر این فرد و اعضای خانواده و اطرافیانش به صورت روزانه تحت مراقبت نیروهای بهداشتی می باشند.

به گزارش ایسنا ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل از عموم مردم سیستان خواست تا با بکارگیری اصول بهداشتی همچون شستشوی کامل دستها و عدم حضور در اماکن عمومی و تجمعات و توجه به نکات آموزشی ارایه شده از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خدمت گذاران خود را در جهت کنترل بیماری یاری نمایند.

دکترمیرزایی در پایان از زحمات شبانه روزی نیروهای بهداشتی درمانی تشکر و قدردانی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید