تاریخ عرضه خودرو مشترک سونی و هوندا مشخص شد

    کد خبر :946560
سونی

سونی هوندا موبیلیتی، یک شرکت خودروهای الکتریکی که توسط سونی ژاپن و هوندا ایجاد شده است، امروز پنجشنبه اعلام کرد که خودروهای الکتریکی را در کارخانه هوندا در آمریکای شمالی تولید خواهد کرد.

بازتاب-‌‌گروه سونی و هوندا در ماه مارس امسال اعلام کردند که در زمینه خودروهای الکتریکی با یکدیگر همکاری خواهند کرد. هر دو طرف هر کدام 50 درصد در ایجاد یک شرکت جدید به نام سونی هوندا موبیلیتی سرمایه گذاری کرده اند. اولین سونی هوندا موبیلیتی در نیمه اول سال 2025 برای پیش خرید در دسترس خواهد بود و تا پایان سال 2025 به فروش می رسد و در بهار 2026 وارد بازار آمریکای شمالی می شود.

تاریخ عرضه خودرو مشترک سونی و هوندا مشخص شد

همچنین قرار است خودروها در اروپا عرضه شوند، در حالی که فروش خودرو از طریق اینترنت و نه از طریق نمایندگی ها انجام می شود. سونی هوندا موبیلیتی قصد دارد فناوری رانندگی خودکار خودروهای الکتریکی خود را به سطح سوم برساند. خودروهای برقی از پیشرفته‌ترین فناوری صوتی سونی استفاده می‌کنند تا آنها را از رقبا متمایز کند. ایزومی کاوازاکی، رئیس و مدیر عامل سونی هوندا موبیلیتی، گفت که این شرکت تلاش خواهد کرد تا به یک بازیگر کلیدی در بازار تبدیل شود که بتواند با موفقیت در سطح جهانی رقابت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید