تاریخ رونمایی و عرضه گلکسی S22 سامسونگ مشخص شد

    کد خبر :859956

ماه‌هاست که هواداران سامسونگ منتظر گوشی گلکسی S21 FE هستند. تاکنون ده‌ها تصویر و شایعه از مشخصات این گوشی درز کرده است. اما سامسونگ چندین بار معرفی و عرضه این گوشی را به تعویق انداخته است. با این‌حال به نظر می‌رسد سرانجام تاریخ معرفی این گوشی و همچنین زمان عرضه گلکسی S22 مشخص شده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_طبق توییت Jon Prosser گلکسی S21 FE قرار است سرانجام ۱۵ دی‌ماه رونمایی شود. تاریخ عرضه این گوشی هم یک هفته بعد یعنی ۲۲ دی‌ماه خواهد بود. گلکسی S21 FE قرار است یک نسخه ارزان‌تر از گلکسی S21 با بدنه پلاستیکی باشد که بسیاری از قابلیت‌های این گوشی را برای کاربران با بودجه کم فراهم می‌کند.

با این‌حال سامسونگ قصد دارد یک ماه بعد پرچم‌دار سال ۲۰۲۲ خود را نیز رونمایی کند. سری گلکسی S22 قرار است ۲۰ بهمن‌ماه احتمالاً در حاشیه نمایشگاه MWC 2022 رونمایی شوند. این رویداد قرار است ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران برگزار شود. به گفته این افشاکننده پیش‌فروش پرچم‌دار سامسونگ نیز از همان تاریخ آغاز خواهد شد و زمان عرضه گلکسی S22 نیز برای ۳۰ بهمن‌ماه تعیین شده است.

پیش از این نیز شایعات قبلی خبر از رونمایی از گلکسی S21 FE و گلکسی S22 در دی و بهمن ماه داده بودند. انتظار داریم گلکسی S22 در کنار S22 پلاس و نسخه اولترا عرضه شوند. نسخه اولترا امسال در واقع ترکیبی از سری نوت و سری اس خواهد بود و طراحی و امکانات سری نوت را هم به همراه دارد. همچنین گفته می‌شود این پرچم‌داران در دو نسخه با تراشه‌های اکسینوس ۲۲۰۰ یا اسنپ‌دراگون ۸۹۸ عرضه خواهند شد.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید