فراخوان ثبت‌نام از بیماران دیابتی مصرف کننده انسولین قلمی

    کد خبر :812685
فراخوان ثبت‌نام از بیماران دیابتی مصرف کننده انسولین قلمی

بیماران با مراجعه به مراکز دیابت منتخب در هر استان یا معاونت های درمان دانشگاه علوم پزشکی استان محل سکونت اقدام به ثبت اطلاعات خود و دریافت حواله الکترونیک انسولین قلمی در سامانه مدیریت بیماری های نادر (RDA) نمایند.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت دسترسی به آمار بروز بیماران دیابتی دریافت کننده انسولین قلمی جهت برآورد دارو و خدمات مورد نیاز این بیماران همواره از دغدغه های وزارت بهداشت بوده، لذا از تاریخ 4/2/1400 طرح رجیستری (سرشماری) این بیماران در سامانه “مدیریت بیماری های نادر (RDA)” آغاز گردیده است. از قابلیت های مهم این سامانه عدم امکان ثبت سهمیه تکرای برای یک کدملی به طور همزمان در دو دانشگاه علوم پزشکی استان می باشد.

در این طرح اطلاعات تمامی بیماران مصرف کننده انسولین قلمی ثبت و حواله انسولین بدون درج داروخانه صادر می شود. در نتیجه بیمار هر ماه با در دست داشتن نسخه دارویی و مراجعه به داروخانه محدوده سکونت می تواند نسبت به دریافت سهمیه انسولین خود اقدام نماید.

لذا خواهشمندیم بیماران با مراجعه به مراکز دیابت منتخب در هر استان/ شهر (پیوست) و یا معاونت های درمان دانشگاه علوم پزشکی استان محل سکونت اقدام به ثبت اطلاعات خود و دریافت حواله الکترونیک انسولین قلمی در سامانه مدیریت بیماری های نادر (RDA) نمایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید